logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مطرح کرد:

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه غیرهمسطح دانشگاه زنجان

پیشرفت-۴۰-درصدی-پروژه-غیرهمسطح-دانشگاه-زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه غیر همسطح دانشگاه زنجان علی‌رغم تخصیص اعتبار با تکیه بر توان مالی پیمانکار و انباشت مطالبات به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح دانشگاه زنجان از پروژ‌ه‌های سفر شهید جمهور بود، گفت: این پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کشور ذیل طرح حذف و اصلاح شده و نقاط پرحادثه در راه‌های شریانی کشور شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه غیر همسطح دانشگاه زنجان علی‌رغم تخصیص اعتبار با تکیه بر توان مالی پیمانکار و انباشت مطالبات به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای پروژه غیرهمسطح دانشگاه عنوان کرد: اعتبار این پروژه تاکنون ۲۰ میلیارد تومان است که در صورت تأمین اعتبار به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تا خرداد ماه سال ۱۴۰۴ تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر