logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۸۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

قانون‌مداری راهبر اصلی برای هدایت جامعه است

قانون‌مداری-راهبر-اصلی-برای-هدایت-جامعه-است-
امام جمعه طارم گفت: حفظ وحدت در جامعه امری مهم است و مردم‌سالاری و قانون‌مداری دو راهبر اصلی برای هدایت جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی آزمون تقوای سیاسی و اخلاق است اظهار کرد: در مناظره‌ها میان نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق حاکم باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید صحنه انتخابات صحنه عزت، حماسه و خدمت به مردم باشد افزود: نامزدهای انتخاباتی در برابر صحبت‌هایی که انجام می‌دهند وظیفه دارند.

منصوری افزود: مشارکت در انتخابات برکات زیادی برای جامعه دارد باید کلمه وحدت، اتحاد و همبستگی در جامعه مدنظر همه گروه‌ها و طیف‌ها باشد.

وی عنوان کرد: مردم‌سالاری و قانون‌مداری دو راهبر اصلی برای هدایت جامعه است.

امام جمعه طارم افزود: شهید آیت‌الله رئیسی گام‌های بلند در رفع برخی مشکلات اساسی برداشت و در برخی عرصه‌ها ریل‌گذاری مناسب کرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه اگر به پیشرفت‌های تجهیزات دفاعی، نظامی و امنیتی نگاه کنیم به نتایج خوبی خواهیم رسید، گفت: علت این است که به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا داده‌ایم.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه اما در مسئله اقتصاد پیشرفت آن‌چنانی نداشته‌ایم چون به برخی توصیه‌ها و سفارشات رهبر خوب توجه نکرده‌ایم، ابراز کرد: هفتم ذی‌الحجه سالروز شهادت امام باقر (ع) را خدمت عموم مردم تسلیت عرض می‌کنم.

منصوری با گرامیداشت ۳۱ خرداد ماه سالروز حادثه دلخراش زلزله در شهرستان طارم گفت: در این حادثه تعداد زیادی از اهالی این شهرستان جان باختند.

وی اذعان کرد: هفته جهاد کشاورزی پیش‌رو است و باید در نظر داشت که کشاورزان قشر زحمت‌کش جامعه هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر