logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۴۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌های کشور در گفتگو با موج‌رسا:

تخریب نامزدها از مشارکت در انتخابات می‌کاهد

تخریب-نامزدها-از-مشارکت-در-انتخابات-می‌کاهد-
نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌های کشور گفت: تخریب نامزدهای انتخاباتی مانند آفت است که تار و پود جامعه را مورد حمله قرار می‌دهد و باعث کاهش مشارکت مردمی در انتخابات می‌شود.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه انتخابات جزو اصول اصلی هر کشوری است اظهار کرد: در کشورمان با توجه به حادثه‌ای که رخ داد و منجر به شهادت شهید جمهور و همراهان ایشان شد انتخابات ریاست‌جمهوری جلوتر از موعد ممکن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید در نظر داشت توان کشورمان بالاتر از این مسائل است و با تدبیر رهبر انقلاب این موضوع با درایت کامل هدایت و برخورد شد.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌های کشور عنوان کرد: مردم کشورمان مانند همیشه در امتحان خود پیروز شدند و در مراسم بدرقه شهید آیت‌الله رئیسی مشارکت بالا داشتند و این موضوع بیانگر این است که شهید جمهور در کنار مردم بود و مردم حضور ایشان را در میدان و کار دیده بودند.

مردم قدردان مسئولان، پای‌کار هستند

نجفی با بیان ایننکه مردم با حضور خود در تشییع پیکر شهدای خدمت از جمله شهید آیت‌الله رئيسی نشان دادند که چقدر از عملکرد وی راضی بوده و زحمات را در مسیر رشد و تکاپو کشور ناظر بودند، تاکید کرد: کسی که پای کار مردم و مردمی باشد مردم قدردان او خواهند بود. در تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز مردم با حضور خود از زحمات شبانه‌روزی ایشان برای حفظ آرامش و امنیت در کشور ارزش نهادند و این وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران را می‌رساند.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به اینکه اکنون به فرمایش مقام معظم رهبری زمان آن رسیده است که مردم حضور و مشارکت دشمن‌شکن خود را بار دیگر در عرصه انتخابات داشته باشند اذعان کرد: مردم با مشارکت خود پای صندوق‌های رای وحدت خود را نشان و دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد.

نجفی عنوان کرد: مردم در این دوره انتخابات ریاست جمهوری با تدبیر، آگاهی و بصیرت خود شخصی مانند شهید آیت‌الله رئیسی را انتخاب خواهند کرد تا خدمتگزار مردم باشد و با مشکلات مردم و آشنا و مرهمی برای این مشکلات باشد.

دولت سیزدهم خلوص خود را در خدمتگزاری به مردم‌ نشان داد

وی با اشاره به اینکه کاستی‌ها در هر دولتی وجود دارد و این امر طبیعی است افزود: دولت سیزدهم خلوص خود را در عمل و خدمتگزاری به مردم‌ نشان داد، با این وجود انتظار مردم بی‌تکلف بودن، تشریفات خاص نداشتن و کنار مردم بودن دولت پیش‌رو است.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌های کشور عنوان کرد: چشم دوست و دشمن به انتخابات در کشور، حضور و مشارکت مردم دوخته شده است و دشمنان منتظر هستند ملت ایران در انتخابات چگونه پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

نجفی ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در نظر داشته باشند مردم دوستدار تخریب نیستند و از آن حمایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی نباید با تکیه بر تخریب نامزد دیگر برنامه داشته باشند چراکه این اقدام نوعی آفت است ابراز کرد: دشمن ناظر انتخابات و حضور مردم است و از کوچک‌ترین تخریبی به نفع خود استفاده‌ خواهد کرد و مردم همیشه در صحنه به ترفندهای دشمن آگاهی و بصیرت کامل دارند.

تخریب نامزدهای انتخاباتی باعث ريزش آرا می‌شود

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌های کشور تاکید کرد: تخریب نامزدهای انتخاباتی باعث ريزش آرا و مشارکت مردم می‌شود و نامزدهای انتخاباتی به این نکته توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند و در مناظره‌ها حتی کلمه‌ای لجن پراکنی اشاره داشتند، گفت: نامزدهای انتخاباتی نسبت به این موضوع حساس بوده و از انجام آن خودداری کنند.

نجفی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئيسی نیز دستاوردهای زیادی برای کشور و استان در سفرهای خود داشت افزود: از جمله این دستاوردها فعالیت واحدهای صنعتی و کارخانه ها است که به دلیل مشکلات اقتصادی راکد مانده بود و اکنون به لطف شهید جمهور و مسئولان مربوطه‌ با جدیدت در عرصه اقتصاد مشغول به فعاليت هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر