logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۸۴۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای دبیران فعالان تربیتی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

کارگزاران از ایجاد دو قطبی پرهیز کنند

کارگزاران-از-ایجاد-دو-قطبی-پرهیز-کنند-
عضو شورای دبیران فعالان تربیتی استان زنجان گفت: کارگزاران معتقدند که انتخابات یکی از راه‌های مهم برای تعیین سرنوشت کشور و مردم است و باید از ایجاد دو قطبی در جامعه دوری کرد.

زهرا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه امامت و دانش کارگزاران از دیدگاه ائمه اطهار، به عنوان رهبران دینی و اجتماعی، دارای اهمیت بسیاری است اظهار کرد: ائمه اطهار (ع) در تعالیم اسلامی به اهمیت ویژه‌ای به مسائل انتخابات و نقش کارگزاران داشتند. 

بیشتر بخوانید

وی گفت: کارگزاران معتقدند که انتخابات یکی از راه‌های مهم برای تعیین سرنوشت کشور و مردم است و باید به شکلی عادلانه و شفاف برگزار شود.

عضو شورای دبیران فعالان تربیتی استان زنجان عنوان کرد: از دیدگاه ائمه اطهار (ع)، کارگزاران انتخابات باید دارای دانش و توانایی‌های لازم برای انجام وظایف خود باشند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کارگزاران باید اصول اخلاقی اسلامی را رعایت کرده و به مردم خدمت کنند اذعان کرد: توصیه ائمه اطهار (ع) به کارگزاران انتخابات این است که در انتخابات به رفتار عادلانه، با شفاف‌سازی و صادقانه عمل کنند و از هرگونه فساد و ناعدالتی پرهیز کنند. کارگزاران باید از ایجاد دو قطبی در جامعه پرهیز کنند و آن را مایه نفاق و دوری دانسته و از آن بر حذر باشند تا بتوانند صادقانه به جامعه خدمت کنند.

وی گفت: به طور کلی، امامان و پیامبران اهمیت بسیاری به امامت و دانش کارگزاران در انتخابات می‌دهند و آن‌ها را به عنوان مأمورانی معنوی و مسئول توصیف می‌کنند که باید به بهترین شکل خدمت به مردم و کشور خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ ]
خیلی عالی پرداخته شده
فرم ارسال نظر