logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ماهنشان خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی ریحانه در ماهنشان

برگزاری-جشنواره-فرهنگی-ریحانه-در-ماهنشان
فرمانده سپاه ماهنشان با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری ریحانه در ماهنشان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با هدف تبیین هویت اسلامی زن مسلمان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه، محسن خدابنده‌لو گفت: جشنواره فرهنگی و هنری ریحانه در ماهنشان برگزار می‌شود و هدف جشنواره تبیین هویت اسلامی زن مسلمان است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رونمایی از پوستر این جشنواره و افتتاحیه آن همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) انجام شده است گفت: نمایشگاه آثار منتخب نیز با هفته حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ماهنشان با بیان اینکه محدوده سنی شرکت در این جشنواره برای دختران ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا در دو سطح برگزار می‌شود‌.

وی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ باید هنر به عنوان رساترین زبان برای انتقال ایده‌های شریف مورد توجه باشد و تشویق هنرمندان متعهد جامعه و نیز پرورش هنرمند یک اقدام اساسی تلقی شود.

وی با بیان اینکه هدف از این جشنواره تبیین هویت اسلامی زن مسلمان است گفت: در این رابطه منظور از این هدف تولید محتوا و آثار از نقش‌آفرینی زن مسلمان، پویایی و ایجاد روحیه نشاط در دختران فضای جامعه، تحقق منویات مقام معظم رهبری به استفاده از هنر برای روایت‌گری و ایجاد شبکه‌های هنرمندان است.

فرمانده سپاه ماهنشان یادآور شد: قالب‌های هنری برای شرکت در این جشنواره شعر، داستان‌نویسی، نقاشی رنگ روغن، خوش‌نویسی، تصویر‌سازی، پادکست، هنر‌های بومی و صنایع‌دستی، پوستر و گرافیک متحرک است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر