logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

زمینه بازگشت به کار، کارگران فراهم شود

زمینه-بازگشت-به-کار،-کارگران-فراهم-شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید زمینه بازگشت به کار، کارگران سرب و روی فراهم شود گفت: تعدادی از کارگران را اخراج کردند زیرا نسبت به زیان‌آور بودن شغلشان اعتراض داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» نبی‌اله محمدی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه باید زمینه بازگشت به کار، کارگران سرب و روی فراهم شود گفت: تعدادی از کارگران را اخراج کردند زیرا نسبت به زیان‌آور بودن شغلشان اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرک‌های سرب و روی مزایایی هم دارند عنوان کرد: البته این شهرک‌ها در کنار مزایا، دارای ایراداتی نیز هستند، پیامد‌های اجتماعی منفی دارند که مربوط به محیط زیست است.

وی ادامه داد: اگر این صنعت آلودگی و مخرب است باید مشخص شود و اگر اثرات منفی نیز نداشته باشد، باید برای مردم مشخص و معلوم شود.

محمدی گریزی به مسئله راه‌های روستایی زد و گفت: تخریب راه‌های روستایی از سوی معدن دار‌ها است؛ مردم نیز گله‌مند هستند که مصائب و مشکلاتی را به همراه دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی بانک‌های عامل در گذشته در ارائه تسهیلات اشتغال سخت‌گیری و تعلل می‌کردند، گفت: باید شرایط لازم برای ارائه این تسهیلات به متقاضیان فراهم شود.

سید جمال موسوی، نماینده مردم نماینده مردم ماهنشان و ایجرود نیز در این جلسه با انتقاد از آلودگی شهرستان ماهنشان به پسماندهای صنعتی روی،‌ گفت: حداقل شهرستان ایجرود را نباید به این پسماندها آلوده کنیم.

وی بر ضرورت جذب و هزینه حداکثری حقوق دولتی معادن تاکید کرد و افزود: وضعیت جاده‌های ماهنشان بر اثر تردد کامیون‌های معدنی خوب نیست و همین موضوع در ایجرود نیز با انتقال پسماندها به محدوده‌ای در این شهرستان، در شرف وقوع است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمدی ] [ ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ ]
در مورد کارگران تسکو بوده نه سرب و روی
فرم ارسال نظر