logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول واحد ترانزیت اداره کل راهداری استان زنجان خبر داد:

حمل یکسره زائران زنجان تا نجف با اتوبوس

حمل-یکسره-زائران-زنجان-تا-نجف-با-اتوبوس
مسئول واحد ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اعزام مستقیم زائران زنجانی به شهرهای کربلا و نجف با اتوبوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، علی اصغر عباسی گفت: اعزام مستقیم زائران زنجانی به شهرهای کربلا و نجف با اتوبوس فراهم شد.

بیشتر بخوانید

 وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با طرف عراقی برای توسعه حمل و نقل یکسره مسافری از استان زنجان به عتبات عالیات و رفاه زائران امکان اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف آغاز شد.

مسئول واحد ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با عنوان این مطلب که پیش از این زائران زنجانی با اعزام به مرز مهران و معطلی چند ساعته توسط ناوگان عراقی به کربلا و نجف عزیمت می‌کردند، افزود: اکنون با این اقدام زائران می‌توانند با اطمینان خاطر از فضای معنوی و پربرکت اعتاب مقدسه بهره‌مند شوند.

وی گفت: زائرانی که قصد سفر یکسره از شهر زنجان به نجف اشرف دارند، برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مسافر به سایت‌ payaneh.ir مراجعه و نسبت به رزرو و خرید بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ ]
سلام قیمت چقدر است
فرم ارسال نظر