logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۸۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

تفکر جهادی شاخصه رئیس‌ جمهور منتخب باشد

تفکر-جهادی-شاخصه-رئیس‌-جمهور-منتخب-باشد
فرماندار ابهر گفت: تفکر و عملکرد جهادی مهم‌ترین شاخصه اصلی رئیس‌جمهور منتخب است.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: نوع نگاه مردم به جایگاه ریاست‌جمهوری نسبت به چند سال گذشته بسیار تغییر کرده و انتظارات مردم از ریاست‌جمهوری و ویژگی‌های او بالاتر رفته است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فضای کشور در برهه کنونی نیازمند فردی است که دارای شاخصه‌ها و معیار‌هایی باشد که بتواند همدلی و هم‌افزایی میان حاکمیت و مردم را حفظ کند، گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، باید گفت که ساده‌زیستی، روحیه انقلابی و تفکر و عملکرد جهادی از شاخصه‌های مهم انتخاب رئیس‌جمهور در تراز نظام اسلامی است.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در دولت خود بسیاری از پروژه‌های ناقص که سال‌ها بر زمین مانده بود را به مرحله بهره‌برداری رساند، گفت: وی با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری که داشت توانست پروژه‌هایی از قبیل آب‌رسانی به شهرستان‌های بم پس از یک دهه وقفه، احیاء کارخانه قند یاسوج بعد از یک دهه رکود، افتتاح راه‌آهن همدان به سنندج بعد از ۱۸ سال، راه‌اندازی بسیاری از کارخانجات تعطیل شده در شهرستان ابهر و استان زنجان و پروژه‌های مختلف دیگر که نتیجه تفکر جهادی و روحیه خستگی‌ناپذیری وی بود.

ذوالقدر تصریح کرد: دولت سیزدهم توانست بعد از سال‌ها رکود و رشد منفی در اقتصاد ورق را برگرداند و رشد چشمگیری را در اقتصاد رقم بزند، بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، در سال ۲۰۲۳ میلادی ایران با نرخ رشد اقتصادی ۵.۴ درصد، دومین رتبه را دربین کشورهای جهان داشته است.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ایشان دو خواسته دارند که یکی انتخاب اصلح و دیگری مشارکت حداکثری است، گفت: بر همه ما واجب است که در این انتخابات پیش‌رو با حضور حداکثری خود شرکت کنیم.

فرماندار ابهر با اشاره به شاخصه‌های اصلی رئیس‌جمهور منتخب، تفکر و عملکرد جهادی را مهم‌ترین شاخصه اصلی برشمرد و افزود: ولایت‌مداری، معتقد به مبانی انقلاب، کارآمد و مدبر بودن را چهار شاخصه اصلی دیگر انتخاب ریاست جمهوری است و رئیس‌جمهور باید انقلابی، عدالت‌خواه و ضد فساد باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر