logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌‍رسا:

سکان هدایت کشور را به فرد اصلح بدهیم

سکان-هدایت-کشور-را-به-فرد-اصلح-بدهیم
عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: انتخابات برهه‌ای مهم در تاریخ کشور است که با انتخاب یک فرد سرنوشت چهار سال کشور رقم می‌خورد و باید سکان هدایت کشور را به فرد اصلح بدهیم.

علی بدرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه انتخابات برهه‌ای مهم در تاریخ کشور است اظهار کرد: از بین نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح، متعهد و متخصص انتخاب می‌شود و سکان اجرایی کشور را بر دست می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی فردی زحمت‌کش بود که دغدغه اصلی وی در خدمت به مردم خلاصه شد و مخلصانه در طول خدمت خود خدمات مهمی برای پیشرفت کشور داشت.

عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان عنوان کرد: شهید جمهور سه سال برای مردم خدمت کرد که دستاوردهای مهمی در سال‌های خدمت خود داشت.

بدرخانی با اشاره به اینکه امیدواریم با انتخاب درست بتوانیم فردی اصلح و وفادار نظام را برای هدایت سکان هدایت کشور انتخاب کنیم افزود: سرنوشت چهار سال کشور در انتخابات مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: با تبیین که از دانشجویان و اساتید در جامعه داریم بتوانیم برگ زرین دیگر به تاریخ کشور اضافه کرده و بتوانیم با انتخاب اصلح فردی متدین و دیندار را برای هدایت کشور انتخاب کنیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر