logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان:

پرواز زنجان ـ مشهد افزایش می‌یابد

پرواز-زنجان-ـ-مشهد-افزایش-می‌یابد
مدیر فرودگاه زنجان از افزایش پرواز زنجان ـ مشهد خبر داد و گفت: راه‌اندازی دائمی پرواز زنجان ـ نجف نیز در دستور کار است.

محمدجواد یگانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با اشاره به برقراری پرواز زنجان ـ مشهد اظهار کرد: در حال حاضر این پرواز به صورت هفتگی انجام می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه پرواز زنجان ـ مشهد در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود افزود: با توجه به استقبال مردم احتمال افزایش تعداد پروازها وجود دارد.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دائمی پرواز زنجان ـ مشهد گفت: در حال حاضر پیگیری تحقق این موضوع هستیم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی با بیان اینکه هر ساله اربعین پرواز زنجان به نجف انجام می‌شود ادامه داد: در اربعین امسال هم پرواز زنجان ـ نجف انجام خواهد شد.

یگانه در ادامه با اشاره به موضوع راه‌اندازی صادرات هوایی از استان زنجان نیز گفت: فرودگاه زنجان ظرفیت صادرات هوایی را دارد و از نظر زیرساختی نیز این مشکل وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه یکی از سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی برای راه اندازی صادرات هوایی را داشتند که متاسفانه بعد از مدتی کناره‌گیری کردند ادامه داد: از سرمایه‌گذاران در این حوزه استقبال می‌شود و هیچ مانعی در این رابطه وجود ندارد.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان خاطر نشان کرد: فرودگاه زنجان در حوزه بار و مسافر هیچ محدودیتی ندارد و ظرفیت توسعه در هر دو بخش در فرودگاه شهدای زنجان امکانپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های توسعه فرودگان زنجان گفت: فرودگاه زنجان دارای باند 3 هزار و 200 متری بوده و محدودیتی در نشست و برخواست هواپیما بزرگ و پهن پیکر را ندارد و پروازهای حجاج نیز با هواپیمای 300 نفره اعزام شدند.

یگانه با بیان اینکه توسعه باند فرودگاه به حد استاندارد و پاسخگوی نیاز استان بوده و نیازی به توسعه باند فرودگاه وجود ندارد عنوان کرد: در حال حاضر به دنبال به‌روز کردن تجهیزات فرودگاه هستیم و ساخت و توسعه ترمینال را نیز جزو برنامه‌های کاری خود داریم.

وی با تاکید براینکه اماکنی که نیاز شرکت‌های هواپیمایی بوده انجام می‌شود خاطر نشان کرد: تکمیل این اماکن امسال در دستور کار است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر