logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر:

مردم رئیس جمهور پاک‌دست می‌خواهند

-مردم-رئیس-جمهور-پاک‌دست-می‌خواهند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر با بیان اینکه شاخصه انتخاب اصلح معیارهای شهید جمهور است گفت: مردم از رئیس‌ جمهور منتخب می‌خواهند راه مقدس شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد، مردمدار، پاک‌دست و خستگی‌ناپذیر باشد.

اکبر طاهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: کوتاه‌ترین راه برای تغییر و تحول در کشور انتخابات پیشرو است و باید مردم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید مردم کسی را برای رئیس‌جمهوری کشور انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی باشد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در پرکاری رکوردهایی زده است که به این راحتی قابل شکستن نیست. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر گفت: یکی از خوبی‌های شهید آیت‌الله رئیسی در کنار خوبی‌هایی که داشت این بود که یک شخصیت همه‌جانبه داشت، اگر شخصی به ایشان چیزی می‌گفت خیالش راحت بود که به نتیجه می‌رسد، چراکه ایشان شخصیتی عمل‌گرا و پیگیری داشت.

طاهری‌زاده با تأکید براینکه مهار و کنترل کرونا در کشور نخستین و مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی بود، گفت: این دستاورد منجر به حفظ و ارتقاء سلامت مردم و بازگشت زندگی به حالت عادی شد.

وی با بیان اینکه در حالی که بسیاری از تحلیلگران روابط بین‌الملل انتظار داشتند، دوران تصدی شهید آیت‌الله رئیسی با انزوا و جنجال برای ایران همراه باشد، افزود: رئیس‌جمهور ایران به طور ماهرانه‌ای، سیاست خارجی این کشور را در دنیای پیچیده روابط بین‌الملل کنونی هدایت کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر افزود: دولت سیزدهم به نحو ماهرانه‌ای از مجموعه استراتژی‌های دیپلماتیک دولت‌های قبلی، از جمله بازدارندگی نامتقارن، منطقه‌گرایی و استراتژی نگاه به شرق استفاده کرد و سیاست همسایگی را احیا کرده و تعامل با آمریکای لاتین را هم افزایش داده است و این تداوم و استفاده بهینه، در کاهش انزوای این کشور و تقویت نفوذ آن هم در منطقه خلیج‌فارس و هم در سراسر خاورمیانه مؤثر بوده است.

وی اشاره به اینکه سلایق مختلف سیاسی در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند، گفت: امید می‌رود که مردم با مشارکت بالا، گزینه اصلح، دارای توانمندی‌های بیشتر و دارای برنامه و نگاه راهبردی به حل مسائل کشور را انتخاب کنند و شاهد انتخاب رئیس‌جمهوری در تراز ملت ایران اسلامی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر با بیان اینکه شاخصه انتخاب اصلح معیارهای شهید جمهور است گفت: مردم از رئیس‌ جمهور منتخب می‌خواهند راه مقدس شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد، مردمدار، پاک‌دست، انقلابی و خستگی‌ناپذیر باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر