logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت شطرنج استان زنجان:

دختر شطرنج‌باز زنجانی طوفان به پا کرد

دختر-شطرنج‌باز-زنجانی-طوفان-به-پا-کرد
رئیس هیأت شطرنج استان زنجان با بیان اینکه دوره اول مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا تیم شطرنج ایران اقتدار خود را نشان دادند، گفت: در این رقابت‌ها مهسا علوی در هر هفت بازی خود قهرمان توانست آسیایی شود.

مرتضی پناهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه رقابت‌های آسیایی رده سنی با حضور نماینده‌های کشورمان برگزار شد، گفت: این رقابت‌ها در بخش استاندارد در آلماتی قزاقستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به حضور شطرنج باز زنجانی در این مسابقات تصریح کرد: مهسا علوی نماینده دختران زیر ۱۶ سال ایران توانست در این رقابت‌ها هفت بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با اقتدار قهرمان مسابقات سریع آسیا شود و اولین مدال طلا کاروان تیم ملی کشورمان را کسب کند.

رئیس هیأت شطرنج استان زنجان افزود: در دوره اول این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان توانست با ۱۴ پیروزی در روز اول پشت سر گذاشته تا توانمندی شطرنج ایران را به حریفان آسیایی نشان دهد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها از ۲۱ خرداد آغاز و تا ۱ تیر ماه در شهر آلماتی ادامه خواهد داشت.

پناهی خاطرنشان کرد: آموزش‌هاي تخصصي شطرنج در رده‌هاي سني پايه پشتوانه بسيار مناسب براي آينده شطرنج استان زنجان است و از اين‌رو براي سالجاری برنامه‌هاي زیادی برای جذب استعدادها از طريق شناسايی آن‌ها در مدارس و ساير مراكز داريم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر