logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۸۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات اجرائی مهرانه ماهنشان خبر داد:

ارائه آموزش‌های پیشگیری از سرطان در ماهنشان

ارائه-آموزش‌های-پیشگیری-از-سرطان-در-ماهنشان
رئیس هیات اجرائی مهرانه ماهنشان با بیان اینکه آموزش‌هایی در جهت پیشگیری از سرطان در ماهنشان ارائه می‌شود گفت: این آموزش‌ها در غالب برگزاری کلاس‌های متعدد و متنوع با آگاه‌سازی مردم همراه است.

فرهاد مصطفی‌نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: آموزش‌هایی در جهت پیشگیری از سرطان در ماهنشان ارائه می‌شود که این آموزش‌ها در غالب برگزاری کلاس‌های متعدد و متنوع با آگاه‌سازی مردم همراه است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تامین دارو، رادیو‌تراپی، بستری و حتی تغذیه همراه بیمار نیز به وسیله درمانگاه مهرانه زنجان تامین می‌شود.

رئیس هیات اجرائی مهرانه ماهنشان با بیان اینکه اکنون بیش از ۴۰ نفر زیر نظر انجمن مهرانه ماهنشان قرار دارند افزود: انجمن مهرانه ماهنشان تاکنون برای ۳۰۰ نفر از بیماران خود تشکیل پرونده داده است و تمام خدمات دارویی، درمانی و اسکان رایگان ارائه کرده است.

وی یادآور شد: انجمن مهران ماهنشان تا امسال در تامین هزینه‌های خود وابسته به بود اما امسال با کمک خیرین و افزایش درآمد این مجموعه در تامین هزینه‌های خود به خودکفایی رسیده است.

مصطفی‌نظری با توجه به اینکه هزینه‌های درمان سرطان بسیار سنگین و سرسام‌آور است گفت: انجمن مهرانه با کمک خیرین نقش بسیار مفیدی برای کمک و دستگیری از بیماران مبتلا به سرطان انجام داده است.

وی ابراز کرد: مهرانه ماهنشان چندین روش برای تامین هزینه‌های خود دارد که  یکی از این روش‌ها توزیع قلک در مکان‌های مختلف است که در این طریق کمک‌های خوبی جمع آوری می‌شود.

رئیس هیات اجرائی مهرانه ماهنشان ادامه داد: روش دوم نیز کمک‌های ماهانه و موردی است که خیرین ماهانه مبلغی را به مهرانه پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه روش سوم احسان ماندگار اموات است تصریح کرد: خانواده‌های صاحب عزا قسمتی از هزینه مراسم ترحیم را به انجمن مهرانه پرداخت می‌کنند.

مصطفی‌نظری یادآور شد: نصب بنرگروهی تسلیت به جای چاپ بنر‌های تکی و نصب آن بر اطراف خانه متوفی و پرداخت هزینه آن به مهرانه از دیگر منابع درآمد است‌.

وی یادآور شد: پویش اطعام بیماران مبتلا به سرطان که بستری هستند به صورت هفتگی یک وعده غذایی با حمایت خیرین فعال در حوزه آبزی‌پروری تامین می‌شود.

رئیس هیات اجرائی مهرانه ماهنشان با بیان اینکه ماهنشان قطب تولید زردآلو در استان است گفت: باغداران نیز با احسان میوه به خوبی در این اقدام خیرخواهانه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر