logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۸۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

پدافند غیرعامل موثرترین ابزار مقابله با دشمن است

پدافند-غیرعامل-موثرترین-ابزار-مقابله-با-دشمن-است
فرماندار ابهر گفت: پدافند غیرعامل موثرترین ابزار مقابله با تهدیدات دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» احمد ذوالقدر در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان ابهر گفت: با توجه به اهمیت مسئله پدافند غیرعامل در شهرستان، دستگاه‌هایی که در اجرای کارهای پیشگیرانه در پدافند غیر عامل عملکرد خوبی داشته باشند تجلیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به جایگاه بالا و ارزشمند پدافند غیرعامل گفت: دشمن ممکن است در بسیاری از تأسیسات و دستگاه‌ها ایجاد اختلال کند و اگر اتقاقی در جایگاه‌های بنزین و یا دستگاه‌های پرمخاطب رخ دهد به دلیل عدم رعایت مسائل پدافند غیرعامل در کشور است.

فرماندار ابهر با بیان اینکه در مسائل پدافندی غیرعامل تدبیر مسئولان بسیار اهمیت دارد، گفت: با اقدامات پیشگیرانه بسیاری از مشکلات در این حوزه حل می‌شود‌ و حتی هزینه‌ای به کشور وارد نشده و کارها به صورت روتین ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید در همه حوزه‌های سایبری، شیمیایی و مسائل دیگر باید به طور تخصصی اقدامات انجام شود که حتی اگر دشمن حمله کرد، اتفاقی رخ ندهد و افراد متخصصی هستند که در این زمینه تمام تلاش خود را در جهت کاهش آسیب‌ها انجام می‌دهند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه گاهی کوتاهی در برخی بخش‌ها باعث اتفاقات جبران‌ناپذیری خواهد شد، گفت: رؤسای دستگاه‌ها باید در همه حوزه‌های کاری خود بسیار مسلط بوده و اقدامات پیشگیرانه را در حوزه تخصصی خود به کار ببندند.

وی با تأکید براینکه با ورود هوش مصنوعی، کارهای پیشگیرانه در پدافند غیرعامل سخت‌تر شده است، گفت: هر چه علم پیشرفت می‌کند کار متخصصان این عرصه سخت‌تر و ارزش بالاتری پیدا می‌کند.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل مؤثرترین ابزار در تأمین امنیت شهرهای کشور است و برای تقویت فرآیند خدمات به مردم در موقع بحران نیازمند ارتقاء شاخص‌های پدافند غیرعامل در شهرهای کشور هستیم و امیدوار هستیم در حوزه پدافند غیرعامل پیشرفت به حدی باشد که دشمن جرأت حمله به تأسیسات را نداشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر