logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۸۳۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده خبر داد:

پخت ۲۰ هزار پرس غذا در خدابنده

پخت-۲۰-هزار-پرس-غذا-در-خدابنده
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده از پخت ۲۰ هزار پرس غذا در دهه ولایت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از نسیم اشراق، علی ذوالقدری با تسلیت مجدد شهدای خدمت و گرامیداشت چهلم این شهدای گران‌قدر اظهار کرد: دو عید بزرگ قربان و غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و مردم و جوانان باید در این مراسمات حضور پیدا کنند و با موضوع ولایت‌پذیری کاملا آشنا شوند.

بیشتر بخوانید

وی بیان داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر با رعایت چهلم شهدای خدمت در سطح شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده هدف از اجرای این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ ولایت پذیری در جامعه عنوان کرد و گفت: دهه ولایت در برگیرنده دو عید بزرگ مسلمانان است و در این میان باید لزوم ولایت پذیری از ولایت فقیه در جامعه تبیین و ترویج شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان نظام اسلامی در همه‌حال و در همه زمینه‌ها در تلاشند که بین مردم و ولایت فقیه تفرقه افکنی و جدایی بیندازند ولی به حول و قوه الهی و با بصیرت مردم و آگاهی آنان نقشه شوم دشمنان در نطفه خنثی خواهد شد و مردم و جوانان همیشه در صحنه حامی ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

ذوالقدری به برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای عرفه در حرم مطهر حضرت قیدارنبی (ع)، جشن بزرگ عید قربان در حرم قیدار نبی، جشن کاروان و کارناوال شادی در سطح شهر و منتهی به حرم قیدارنبی (ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: قربانی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند پیرامون بقعه قیدارنبی (ع)، مشارکت مالی در برگزاری برنامه عید شهرستان و مشارکت در پخت ۲۰ هزار پرس غذا از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر