logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۳۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حضور حداکثری در انتخابات رسالت جامعه است

حضور-حداکثری-در-انتخابات-رسالت-جامعه-است-
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات پیشرو گفت: حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر صبح امروز در نشست همفکری و هم افزایی فعالان جهاد تبیین که با حضور جمعی از مسئولان، نخبگان، اساتید و هادیان سیاسی در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اتفاقی ناگوار و غیر منتظره بود‌.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به انتخابات پیشرو با بیان اینکه در آستانه یک حرکت عظیم در کشور اسلامی هستیم، تصریح کرد: به منظور ادامه ریل‌گذاری در مسیر انقلاب اسلامی و با توجه به برخی مشکلات جامعه به یک استمرار و سرعت عمل نیاز است تا این مسائل هرچه سریعتر رفع شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه از صدر اسلام محور حق و باطل همواره در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند، افزود: پیامبر اکرم(ص) در خطبه غدیر جایگاه ولایت را در راستای استمرار رسالت و نبوت برای مردم تبیین کردند.

وی با بیان اینکه معاندان و دشمنان حتی به پیامبر(ص)، بزرگترین رهبر جهان بشریت و گل سرسبد انسانیت شایعه و تهمت می‌زدند، افزود: اما پیامبر(ص) کریمانه با آنان رفتار می‌کردند.

طیبی‌فر با بیان اینکه امروز باید نگاه‌ها را عوض کرد چرا که در هر شرایطی که قرار می‌گیریم اگر جریان شناسی درستی نداشته باشیم موفق نمی‌شویم، خاطرنشان کرد: برخی افراد تنها راه حل مشکلات کشور را دوستی با غرب می‌دانند و به گذشته کشور پشت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جریان‌شناسی از ابتدای اسلام تاکنون وجود داشته و ضروری است، تصریح کرد: چرا که برخی افراد نقش ستون پنجم را در جامعه ایفا کرده و این طرز تفکر‌ها همان چیزی است که در صدر اسلام نیز در برخی معاندین وجود داشت.

وی با بیان اینکه باید ندای توحید مقاومت و ایستادگی و مبارزه را به همه دنیا منتشر کنیم، گفت: فراز و نشیب‌های فراوانی پس از انقلاب اسلامی داشتیم که با عنایت خداوند متعال و وجود با بصیرت و صلابت گونه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از تنامی بحران‌ها عبور کردیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی رئیس جمهور شهید افزود: از ابتدای فعالیت در سمت رئیس جمهور حملات و هجمه‌های زیاد و سنگینی بر ایشان وارد شد اما مرد و مردانه در وسط میدان ایستاد و جانانه ریل‌گذاری‌های اقتصادی جدید را بنا کرد.

وی ادامه داد: ایشان در طول مدت فعالیت خود چندین هزار کارگاه و کارخانه را احیا و راه‌اندازی کرد چرا که تفکر ایشان وابسته به غرب نبود.

طیبی‌فر با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است است چراکه طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) مکمل حرکت عظیمی است که در تشییع پیکر شهدای خدمت انجام شد.

طیبی‌فر کارآمدی، اعتقاد به مبانی انقلاب و ارزش‌ها را از شاخصه‌های انتخاب رئیس جمهور آتی دانست و گفت: مرزبندی بین تفکرات خودی و غیرخودی و استمرار حرکت در مسیر ارزش‌ها یکی از ملاک‌های انتخاب اصلح است.

این مسئول با اشاره به اینکه در دوران خدمت شهید رئیسی ریل‌گذاری اتفاق افتاد، یادآور شد: می‌بایست این حرکت جهادی ادامه یابد تا به اهداف انقلاب دست یافت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه موضوع ولایتمداری با سه مقدمه شکل پیدا می‌کند، گفت: ولایت فهمی، ولایت باوری و ولایت‌مداری سه مولفه اصلی در انتخاب اصلح است.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر