logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۸۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

حضور در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

حضور-در-انتخابات-موجب-ناامیدی-دشمنان-می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در هشتمین نشست فعالان جهاد تبیین در زنجان که با حضور حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر؛ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و هادیان سیاسی برگزار شد، با اشاره به شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: اگرچه شهادت ایشان ضایعه بزرگی است اما انقلاب اسلامی مسیرش را با قدرت خواهد پیمود و با عنایت خداوند متعال به اهدافی که ترسیم کرده خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیاز به همفکری و هم افزایی داریم، تصریح کرد: وجود چنین جلساتی برای پیشبرد این اهداف ضروری و لازم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: بسترسازی برای ظهور حضرت حجت(عج) یکی از اهداف انقلاب اسلامی است.

بیگدلی با اشاره به فرموده حضرت علی(ع): (اَِهْلِ التَّقْوى عَلاماتٍ يُعْرَفونَ بِها: صِدْقُ الْحَديثِ وَ اَداءُ الاَْمانَةِ وَ الْوَفاءُ بِالْعَهْدِ وَ قِلَّةُ الْفَخْرِ وَ الْبُخْلِ وَ صِلَةُ الاَْرْحامِ وَ رَحْمَةُ الضُّعَفاءِ…) تقواپيشگان، نشانه‌هايى دارند كه با آنها شناخته مى‌شوند: راستگويى، امانتدارى، وفاى به عهد، كم فخرفروشى، كم بخل ورزيدن، صله رحِم، رحْم به ضعيفان…)، تصریح کرد: افراد باتقوا و انقلابی امانتدار خون شهدا، مطیع ولی فقیه و تاریخ ساز هستند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود، یادآور شد: امیدواریم با انتخاب اصلح خود ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر