logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۸۳۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان قیدار:

آئین افتتاح فعالیت‌های تابستانی قیدار برگزار شد

آئین-افتتاح-فعالیت‌های-تابستانی-قیدار-برگزار-شد-
مسئول مرکز فرهنگی هنری شهرستان قیدار گفت: فعالیت‌های تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانتو بساز» به‌صورت رسمی آغاز شد.

زهرا مصفایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»  با بیان اینکه سعی شده است به کودک و نوجوان القا شود که باید با اراده خود نسبت به شکل‌دهی تابستان خود برنامه‌ریزی و اقدام کند به گونه‌ای که در پایان تابستان مهارتی را کسب کرده باشد، گفت: فعالیت‌های تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانتو بساز» به‌صورت رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برنامه‌های مرکز افزود: فعالیت‌های تابستان امسال به چند صورت است که می‌توان به طراحی «بسته‌های ویژه» متشکل از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، کارگاه و کلاس، برگزاری رویدادهای مناسبتی، طراحی و اجرای مسابقه، جشنواره و مهرواره، برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی نام برد.

مسئول فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان قیدار درباره مهم‌ترین فعالیت‌های کانون در تابستان، تصریح کرد: فعالیت‌های شصت‌گانه، توسعه و ترویج کتاب‌خوانی، توجه به طرح کانون مدرسه، توسعه و ترویج علم و فناوری، طرح توسعه و ترویج زبان و ادبیات فارسی، قصه‌گویی، برنامه‌ریزی برای محرم و اربعین حسینی، فعالیت‌های علمی و نجوم، ترویج پژوهش و اقدام‌پژوهی و پخش فیلم‌های تولید کانون در تابستان امسال از سوی مراکز فرهنگی هنری ارائه می‌شوند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های تابستانی در مراکز و برگزاری کارگاه‌ها به عنوان یک سکوی تربیتی بوده و مراکز باید برنامه‌های خود را رویداد محور طراحی و برنامه‌ریزی کنند به گونه‌ای که اعضا و والدین آن‌ها در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی مشارکت بالایی داشته باشند.

مصفایی خاطرنشان کرد: هدف ما در مراکز کانون، پرورش و شکوفایی استعدادهای فردی در محیطی پرنشاط و اثربخش همراه با برنامه‌ریزی هدفمند با بهره‌گیری از مربیان متخصص و باتجربه و نیز خود نوجوانان است تا بتوانیم اوقات فراغت آن‌ها را به بهترین شکل پر کنیم.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر