logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۸۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی فرماندار طارم در گفتگو با موج‌رسا:

رئیس جمهور منتخب هم عیار شهید رئيسی باشد

رئیس-جمهور-منتخب-هم-عیار-شهید-رئيسی-باشد
معاون سیاسی فرماندار طارم گفت: شهید آیت‌الله رئیسی نشان داد در عین حال که مردمدار است در میدان دیپلماسی نیز با قدرت حضور دارد. شهید جمهور عیار ریاست جمهوری را تغییر داد باید منتخب مردم در این دوره نیز هم عیار این شهید باشد.

ابراهیم آقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه اگر خواهان پیشرفت هستیم باید وحدت و یکپارچگی آن در جامعه حفظ شود اظهار کرد: اتحاد باعث می‌شود جامعه به سمت اقتصاد حرکت کند که تحقق آن نیازمند حفظ یکپارچگی و انسجام وحدت در تمام امور جامعه است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری؛ جهش تولید با مشارکت در بین مردم تحقق می‌یابد افزود: یعنی پیشرفت جامعه در گرو حضور مردم در عرصه‌های مختلف جامعه و از همه مهم‌تر انتخابات  است.

معاون سیاسی فرماندار طارم با اشاره به اینکه انتظاری که از نامزد انتخاباتی داریم از تخریب همدیگر پرهیز کنند گفت: چراکه مقام معظم رهبری به شدت بر آن تاکید کردند.

آقایی ابراز کرد: در ایام انتخابات از تهمت، افترا و لجن پراکنی ممانعت شود و سعی کنیم فرد منتخب همانند شهید آیت‌الله رئیسی خدمتگزار مردم باشد و خود را جدا از مردم نداند و برای پیشرفت کشور برنامه‌های بلند مدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئيسی برنامه محور بود گفت: طبق اصول خاص حرکت می‌کرد و تمام سعی و تلاش خود را به کار بست تا بتواند خود را خدمتگزار واقعی نظام و مردم معرف کند و در این عرصه موفق بود.

 معاون سیاسی فرماندار طارم عنوان کرد: شهید جمهور با همکاران خود، با وزرا با مدیران دولتی با صفا و صمیمت رفتار می‌کرد و زمانی که با مردم ملاقات داشت با جان و دل به مشکلات آن‌ها می‌پرداخت و سعی می‌کرد راهکارهای مناسب برای آن‌ها رائه دهد و مشکلی از مشکلات افراد مستضعف بردارد.

 آقایی ابراز کرد: زمانی که برخی کارخانه‌های استان زنجان به دلیل شرایط اقتصادی در حالت نیمه تعطیل قرار داشت ایشان به کمک آمد و با پیگیری‌های مسئولان مربوطه‌ کارخانه‌ها احیا شد.

وی اضافه کرد: شهید جمهور تلاش‌های شبانه‌روزی داشت و تربیت یافته مکتب امام راحل بود و کسی که در این مکتب رشد و تعالی داشته باشد سعی در بر طرف کردن مشکلات موجود داشته و به یاری مردم می‌شتابد.

معاون سیاسی فرماندار طارم بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی نشان داد در عین حال که مردمدار است در میدان دیپلماسی نیز با قدرت حضور دارد و کشور را مدیریت می‌کند. شهید جمهور عیار ریاست جمهوری را تغییر داد بنابراین باید منتخب مردم در این دوره نیز هم عیار این شهید باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر