logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۸۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

حفظ وحدت در انتخابات ضروری است

حفظ-وحدت-در-انتخابات-ضروری-است
دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان گفت: وحدت یعنی تمرکز بر روی اشتراکات و نقاط قوت که در جامعه وجود دارد و قوت بخشیدن به آن نیز امری مهم برای انسجام وحدت و یکپارچگی در کشور است.

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه انتخابات فصل بهار فعالان سیاسی است اظهار کرد: انتخاب زود هنگام در کشور به خاطر شهادت شهید آیت‌الله رئیسی غافلگیر کننده بود و در واقع یک شوک به فعالان سیاسی وارد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی سختکوش و دارای روحیه ولایت‌مداری بود تاکید کرد: شهید جمهور خود را خدمتگزار ملت می‌دانست و در مسائل خارجی از فرصت‌ها به بهترین وجه استفاده کرد.

دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان عنوان کرد: تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در کشور نیز شروع شده و آنچه که مورد نظر همه افراد سیاسی است رعایت اخلاق سیاسی بوده که مهمترین رکن در انتخاب به شمار می‌آید.

بیات تصریح کرد: اخلاق‌مداری و صمیمیت مهم‌ترین راهکار برای حفظ نظام است و بزرگترین امتیاز در امر انتخابات و رقابت نامزدهای انتخاباتی توجه به رفاقت بوده و لزومی ندارد نامزد انتخابات برای جلب توجه خود دیگران را تخریب کند.

وی اضافه کرد: تخریب بزرگترین فاجعه برای فعالیت انتخاباتی و بزرگترین آفت برای جامعه است که نامزدهای انتخابات باید از آن دور باشند و در امر انتخابات باید دقیق بود.

دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان تاکید کرد: وحدت یعنی تمرکز بر روی اشتراکات و نقاط قوت که در جامعه وجود دارد و قوت بخشیدن به آن نیز امری مهم برای انسجام وحدت و یکپارچگی در کشور است.

بیات با اشاره به اینکه باید در نظر داشت کشور و انقلاب از آن مردم است اضافه کرد: دلیل اصلی پیروزی انقلاب‌ حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است مردمی که برای به پیروزی رسیدن انقلاب شهدای زیادی را تقدیم آرمان‌های شاخص آن کردند.

وی تصریح کرد: هر نامزد انتخاباتی باید از برنامه‌های خود در مسیر پیشبرد اهداف خود گفته و از تخریب دیگران جلوگیری شود که بیانگر ثبات و اداره کشور است‌.

دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی سختکوش و دارای روحیه ولایت‌مداری بود و خود را خدمتگزار ملت می‌دانست و در مسائل خارجی از فرصت‌ها به بهترین وجه استفاده کرد.

وی ابراز کرد: خلوص نیت و توجه به افراد مستضعف از دیگر صفات بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود ایشان برای مردم کرامت و عزت قائل بود و هرگز خود را برتر از دیگران ندانست و دغدغه اصلی ایشان مردم و پرداختن به مشکلات مردم بود.

دبیر حزب همبستگی ایران اسلامی در استان زنجان تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی زمانی که به شهر زنجان تشریف آوردند دستاوردهای زیادی به همراه داشت ایشان با سرکشی از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی باعث رونق آن‌ها شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر