logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۸۳۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان خبر داد:

ارتقاء کیفی راه‌های ماهنشان

ارتقاء-کیفی-راه‌های-ماهنشان-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ارتقاء کیفی راه‌های شهرستان با اجرای روکش آسفالت در حال اجرا است گفت: اجرای روکش راه‌های اصلی و فرعی از مطالبات مردم است.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: پروژه‌های روکش آسفالت در شهرستان ماهنشان در حال اجرا است که روکش راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با خرابی‌های بالا که باعث صعوبت رفت و آمد بوده و مورد مطالبه مردم هستند را شامل می‌شود. 

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در محور دندی - زنجان، مقطع پلیس راه به روستای قره‌درق، حدود دو کیلومتر با خرابی بالا و سختی تردد بوده و بعضاً منجر به ایجاد خطر می‌شد که اقدام به روکش آسفالت شد و در دهه دوم خرداد ماه طی پنج روز کاری به پایان رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه پروژه مسیر روستای قواق از سال گذشته ناتمام مانده بود، گفت: سال گذشته ۶.۵ کیلومتر از کار انجام شده بود.

وی یادآور شد: انجام مابقی این پروژه امسال ادامه دارد که پیش‌بینی می‌شود روکش آسفالت این محور معدنی، به زودی به اتمام برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جعفری بیان کرد: یکی از مقاطع دیگر با درصد خرابی بالا، محور دندی - تکاب، ما بین سه راهی معدن انگوران تا انتهای حوزه به سمت تکاب است.

وی با بیان اینکه طول این مسیر ۱۲.۵ کیلومتر است، گفت: این پروژه از ابتدای امسال با سلسه اقدامات اصولی نظیر کانال برداری، قنوزنی و لکه‌گیری آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان تصریح کرد: بعد از این اقدامات، با توجه به رایزنی‌هایی که از سال گذشته در بحث جذب اعتبار مربوط به روکش این محور انجام شده در تلاش هستیم تا روکش این محور طی تابستان سال جاری و پس از سال‌ها انتظار محقق شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر دندی مسیر شریانی محسوب می‌شود گفت: این مسیر ارتباطی دو استان زنجان و آذربایجان غربی است و از این نظر بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر