logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۸۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بنیاد شهید خدابنده:

عزت دو جهان در سایه ولایت است

عزت-دو-جهان-در-سایه-ولایت-است
رئیس بنیاد شهید خدابنده با بیان اینکه فرهنگ رضوی و حسینی فرهنگی حیات‌بخش و نجات‌بخش است گفت: عزت و کرامت دو جهان در سایه ولایت و محبت به اهل بیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از نسیم اشراق علی‌اصغر اسکندری با تسلیت شهدای خدمت و ضمن گرامیداشت چهلم این شهدای گران‌قدر به ایام دهه‌ولایت اشاره کرد و بیان داشت: دهه امامت و ولایت فرصتی است تا نقش غدیر و خط سیری که با غدیر آغاز شده است برای جامعه تبیین شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: با توجه به حکمرانی رسانه و هجمه‌های فرهنگی در دنیای امروز باید از ظرفیت‌های دینی برای تقویت باورهای مردم استفاده کرد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده با بیان اینکه باید زمینه حضور اقشار مختلف در جشن‌ها فراهم شود و البته چهلم شهدای خدمت نیز رعایت شود افزود: حضور گسترده مردمی در جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت زمینه و فرصت مناسبی برای ارائه و انتقال محتواهای متناسب با این واقعه عظیم است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیرخم باید برنامه‌های مناسبتی عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت محتوا محور و خلاقانه برگزار شود.

اسکندری افزود: این مناسبت‌ها بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی است از این رو در کنار ظرفیت‌های بزرگ مردمی، همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت غدیرخم ضروری است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده بیان کرد: فرهنگ رضوی و حسینی فرهنگی حیات‌بخش و نجات‌بخش است و عزت و کرامت دو جهان ما در سایه ولایت و محبت به اهل بیت است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر