logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان مطرح کرد:

درخشش زنجانی‌ها در مسابقات بین‌المللی پاورلیفتینگ

درخشش-زنجانی‌ها-در-مسابقات-بین‌المللی-پاورلیفتینگ-
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در مسابقات بین‌المللی مستریونیورس در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ، بانوان زنجانی 6 مدال کسب کردند.

علی شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه در مسابقات بین‌المللی مستریونیورس در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ که بانوان زنجانی نیز حضور داشتند، گفت: موفق به تصاحب 6 مدال توسط بانوان استان شدیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: معصومه محمدی (مستر دو) مدال طلا، سوفیا قرایی ( مستر یک) رشته پرس سینه و پاورلیفتینگ مدال طلا، اورال اول پرس سینه و اورال سوم پاورلیفتینگ، ندا بی‌زبانی مقدم ( مستر یک) مدال نقره را ازآن خود کردند.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به اینکه این هیأت ورزشی در سال‌های اخیر علاقه‌مندان زیادی را جذب کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر ورزشکاران شاخصی در رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به بخش آقایان عنوان کرد: سعید شکوری نیز در مسابقات بین‌المللی مستریونیورس که به میزبانی کشور عزیزمان ایران در شهر تهران در حال برگزاری است، در رده سنی بزرگسالان دسته وزنی ۸۳ کیلوگرم به مقام سوم (مدال برنز ) دست پیدا ‌کند.

 شهبازی ادامه داد: ورزشکاران دیگر رشته‌های ورزشی هم در صورت فعالیت حرفه‌ای باید از بدنسازی آغاز کنند که این از اهمیت این رشته ورزشی است. 

وی خاطرنشان کرد: دسته بندی‌های پرورش اندام (بادی بیلدینگ)، بادی کلاسیک، فیتنس فیزیک و وزنه‌برداری (پاورلیفتینگ) را شامل می‌شود که هر یک با تکنیک‌ها و حتی رژیم غذایی متفاوتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به بخش مچ‌اندازی اظهار کرد: زهرا بیات نیز در رشته مچ‌اندازی موفق به کسب مقامی نشد. این هیأت در نظر دارد با برنامه‌ریزی منسجم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به فعالیت شهرستان طارم افزود: مچ‌اندازی در شهرستان طارم طرفداران زیادی دارد و در این خصوص مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر