logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۸۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مربی تیم ملی وزنه‌برداری استان زنجان:

وزنه‌برداران برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند

-وزنه‌برداران-برای-مسابقات-آسیایی-آماده-می‌شوند-
مربی تیم ملی وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه وزنه‌برداران استان در حال حاضر در اردوی تیم ملی، به میزبانی شهر سرعین به سر می‌برند، گفت: نفرات خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنند.

علی نصرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه در حال حاضر در اردوی تیم ملی، به میزبانی شهر سرعین به سر می‌بریم گفت: وزنه‌برداران در رده سنی نوجوانان و جوانان خود را برای مسابقات آماده می‌کنند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: این نفرات به طور مستمر تمرین و فعالیت می‌کنند تا در مسابقات آسیایی فیلیپین حضور داشته و صاحب مقام شوند، همینطور مسابقات جهانی اسپانیا در رده سنی جوانان که قرار است در چند ماه آینده برگزار شود نفرات خود را برای این مسابقات نیز آماده می‌کنند.  

مربی تیم ملی وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه با توجه به میزان آمادگی وزنه برداران پیش بینی ما این است که بتوانند جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را کسب کنند عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سالجاری مسابقات وزنه‌برداری به میزبانی شهر همدان برگزار شد، 22 نفر از ورزشکاران انتخاب و اعزام شدند.  

وی تصریح کرد: سعی بر این است که پشتوانه خوبی برای جوانان باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم با اینکه کار کردن با نفرات جدید بسیار سخت است زیرا مبتدی بوده و برای اولین بار در این اردوها شرکت می‌کنند اما امیدواریم فعالیت خود را افزایش داده و از آموزش‌های لزم بهره ببرند.  

نصرتی اظهار داشت: رشته وزنه‌برداری باید از سنین پایه آغاز شود، بر همین اساس این ورزشکاران قادر خواهند بود در رقابت‌های آینده بدرخشند.  

وی با اشاره به اینکه مسلما در سال‌های آینده وزنه‌برداران زنجانی جزو حرفه‌ای‌ترین‌ها خواهند بود، تصریح کرد: حمیدرضا محمدی‌تنها از شهرستان خدابنده قهرمان فوق سنگین رده نوجوانان آسیا، نائب قهرمان شد و امیدواریم سالجاری به رکورد‌های اصلی دست پیدا کرده و جزو سه نفر اصلی باشند.   


 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر