logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۸۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر خبر داد:

قطع برق شرکت ماسه‌شویی متخلف در هیدج

قطع-برق-شرکت-ماسه‌شویی-متخلف-در-هیدج
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: برق شرکت ماسه‌شویی شمش صنعت هیدج به دلیل تخلف در برداشت مصالح قطع شد.

سیدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: در راستای انجام وظایف ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و پیرو شکایت مطروحه در مراجع قضایی موفق به قطع برق شرکت ماسه‌شویی متخلف در هیدج و با پلمب دستگاه‌ها از فعالیت شرکت جلوگیری به‌عمل آمد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شرکت مذکور به علت برداشت‌های غیرمجاز و غیراصولی و بی‌رویه مصالح رودخانه‌ای و عدم اعتنا به اخطاریه‌ها منجر به اجرای حکم شد و این امور درصدد ابطال مجوز فعالیت شرکت از سازمان صمت است.

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: با استناد به قوانین توزیع عادلانه آب، کلیه منابع آبی از جمله رودخانه‌ها، مسیل‌ها، مرداب‌ها و اراضی واقع در بستر و حریم آن‌ها، جزء انفال و مشترکات عمومی محسوب و متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و بدون اخذ مجوز، قابلیت واگذاری به اشخاص حقیقی یا حقوقی را ندارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برخورد با برداشت‌های غيرمجاز در شهرستان ابهر به طور جدی و با قاطعيت پيگيری می‌شود و اجازه نمی‌دهيم افراد سودجو، منابعی که متعلق به عموم مردم به ويژه کشاورزان پرتلاش و زحمتکش ابهر است را برای منافع شخصی استفاده کنند و از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده این تخلفات با امور منابع ابهر ۰۲۴۲۳۵۲۷۳۲۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر