logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۸۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان مطرح کرد:

لزوم حضور با بصیرت مردم در انتخابات

لزوم-حضور-با-بصیرت-مردم-در-انتخابات-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم با بصیرت و آگاهی لازم با شور در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

سید علی موسوی امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات در کشور بوده که در این انتخابات مدیریت اجرایی کشور حاکم بر منابع نیروی انسانی، بودجه و روابط جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر منوط بر این قوه است برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این انتخابات مردم رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند که حداقل چهار سال مدیریت کشور را به رئیس جمهور منتخب واگذار کنند، افزود: رئیس جمهور شهید برای انتخاب رئیس جمهور جدید یک الگو و نمونه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) شاخه‌هایی را به صورت مختصر فرمودند، تصریح کرد: کسی را انتخاب کنید فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب بوده و برای انقلاب مفید باشد.

موسوی با اشاره به اینکه مانند رئیس‌جمهور شهید در جوامع بین‌المللی از انقلاب اسلامی و هویت ایرانی اسلامی دفاع و بر مبنای همین حرکت کند، خاطر نشان‌ کرد: کاربلد و پیگیر امورات باشد، پشت میزنشین نباشد بلکه مثل رئیس جمهور شهید حضور فعال داشته باشد و مشکلات مردم را از زبان مردم شنیده و مدیران را وارد کار و حل مشکلات مردم کند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید جریان‌شناسی داشته باشند، جریان و حزبی که از یک نفر حمایت می‌کند عملکرد حزب مورد بررسی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: جریان‌شناسی مهم‌تر از فردشناسی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در هشتم تیر ماه یک انتخابات زود هنگام برای ریاست جمهوری پس از رئیس جمهور شهید برگزار می‌شود، گفت: از مردم انتظار داریم با بصیرت و آگاهی لازم با شور در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر