logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۸۳۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان:

مردم رئیس جمهوری با مدیریتی انقلابی می‌خواهند

مردم-رئیس-جمهوری-با-مدیریتی-انقلابی-می‌خواهند
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است گفت: مردم رئیس جمهوری همانند شهید آیت‌الله رئیسی با مدیریت انقلابی می‌خواهند.

ابوالفضل شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: امام خمینی (ره) در سخنرانی خود در ۲۵ خرداد ۱۳۵۸ در جمع پرسنل نیروی هوایی برای نخستین بار جمله معروف میزان، رأی ملت است‏ را بیان می‌کنند پس همه آحاد مردم باید بدانند میزان رای ملت است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: تمامی افراد تایید صلاحیت شده مورد قبول نظام بوده و شورای نگهبان به عنوان امین ملت ایران در تایید صلاحیت  نامزد‌ها نقش بسزایی دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان ابراز کرد: شورای نگهبان کار مردم و خصوصاً قشر غیر متخصص را در حوزه‌های مختلف غربالگری آسان کرده است. 

وی ابراز کرد: مردم باید بدانند و آگاه باشند که کدام یک از نامزد‌ها به معیار‌های یک رئیس جمهور از دیدگاه اسلام و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نزدیک است. 

شاهمرادی خاطر نشان کرد: ملت ایران باید آگاه باشند که در طول این ۴۵ سال بعد از انقلاب رمز موفقیت آ‌ن‌ها چه بوده است.

وی اظهار کرد: علت اینکه ملت ایران قدردان رئیس جمهور شهید خود هستند چه بوده است چرا خواسته ملت ایران از نامزدها ادامه راه شهید رئیسی بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان تاکید کرد: انتخابات صحنه رقابت برای خدمت بوده و میدان کشمکش برای قدرت نیست.

وی بیان کرد: ملت ایران به رئیس جمهوری فعال، آگاه، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارند.

شاهمرادی یادآور شد: ملت ایران علاوه بر شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف، در انتخاب رئیس جمهور دقت کنند چرا که باید شخصی انتخاب شود که از شیوه مدیریت شهید رئیسی سرمشق گرفته و همان خط‌مشی را ادامه دهد.

وی عنوان کرد: از نامزدهای انتخاباتی در خواست می‌شود از تهمت‌های  بیجا که باعث نا‌امیدی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان کشور و گزک به دست دشمنان داخلی و خارجی ندهند‌.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان مطرح کرد: برنامه‌ها و قول‌هایی که به مردم می‌دهند قابلیت اجرا داشته باشد، تعهد و تخصص را سرلوحه انتخاب خود قرار دهند.

وی بیان کرد: توجه ویژه به اقشار و طبقات پایین جامعه و خصوصاً اجرای طرح‌های که منجر به ازدواج و اشتغال جوانان منجر شود از اهداف رئیس جمهور باشد.

شاهمرادی ابراز کرد: رئیس جمهور باید از دستاوردهای علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران دفاع کند با توجه به اینکه پشتوانه این دستاوردها خون هزاران شهید است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین قسمت و شاکله  این نظام رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خامنه‌ای است که در مسیر مسئولیت آن را فراموش نکند  تا از مسیر اصلی به بیراهه نروند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر