logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۸۳۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان زنجان خبر داد:

تشدید بازرسی بر آرایشگران زنانه در زنجان

تشدید-بازرسی-بر-آرایشگران-زنانه-در-زنجان-
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح تشدید بازرسی بر عملکرد آرایشگران زنانه از 27 خرداد ماه در استان زنجان اجرایی می‌شود.

حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح بر عدم رعایت نرخ‌های مصوب اتحادیه‌ها، عدم رعایت الزامات صنفی از قبیل تجویز دارو، درمان و بوتاکس و ... و ساماندهی واحدهای فاقد مجوز نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح به صورت گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، اداره بهداشت شهرستان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح به واحدهای فاقد مجوز تذکر داده خواهد شد و به سمت مبادی اخذ مجوز سوق داده خواهند شد، با واحدهایی که تخلفاتی همچون گرانفروشی دارند برخورد تعزیری می‌شود و واحدهایی که فعالیت غیرصنفی از قبیل اقدامات دارویی و درمانی و بوتاکس بدون مجوز دارند، پلمپ خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان یادآور شد: جهت برخورد با واحدهای صنفی سیار و فعال در فضای مجازی که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، هماهنگی با پلیس فتا و داستانی صورت گرفته است.

منصوری تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان 1300 واحد در این صنف در حال فعالیت هستند که 800 واحد دارای مجوز و 500 واحد بدون مجوز و به صورت خانگی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر