logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۸۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شرکت در انتخابات به عزت کشور می‌انجامد

شرکت-در-انتخابات-به-عزت-کشور-می‌انجامد
عضو هیأت علمی رشته اقتصاد دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه عزت و افتخار برای کشور با تلاش میسر می‌شود و شهید آیت‌الله رئیسی برای عزت کشور تلاش کرد، گفت: شرکت در انتخابات برای حفظ عزت و وحدت کشور ضروری است.

رحیم بیات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و نامزدهای انتخاباتی باید مد نظر داشته باشند حفظ وحدت باعث پیشرفت کشور خواهد شد اظهار کرد: تخریب نامزدهای انتخاباتی در ایام انتخابات باعث روحیه بخشیدن به دشمنان نظام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید در صلح و آرامش کنار هم باشند و برای پیشرفت کشور از برنامه‌های آینده سخن به میان آورند ابراز کرد: از تحقیر و تخریب در ایام انتخابات جلوگیری شود زیرا آفتی بزرگ برای جامعه است.

عضو هیأت علمی رشته اقتصاد دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به اینکه در ایام انتخابات نامزدهای انتخاباتی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مد‌ظله‌العالی نسبت به تلاش در راستای فراهم کردن شاخص‌های امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گسترده آحاد مردم شریف کشور اسلامی عزیزمان در انتخابات ریاست جمهوری سعی شود گفت: برای اداره کشور فردی دیندار، زحمتکش و دلسوز مردم همانند شهید آیت‌الله رئیسی که برای خدمت به مردم به میدان آمد و در این راه نیز به شهادت رسید انتخاب شود.

بیات ابراز کرد: مردم در عرصه انتخابات با هوشیاری کامل در قبال شیطنت‌هایی که از سوی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی چه دشمنان داخلی و چه خارجی انجام می‌شود آگاهی کامل دارند و با مشارکت در انتخابات دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بدون شک مشارکت احزاب و جناح‌های سیاسی در یک فضای سالم رقابتی و امن ضروری بوده و انتخاب شورای محترم نگهبان نیز موید آن است.

عضو هیأت علمی رشته اقتصاد دانشگاه پیام نور زنجان تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خود را فردی خدمتگزار ملت می‌دانست و تلاش‌های شبانه‌روزی داشت تا کشور پیشرفت کند و به طور کلی می‌توان گفت که برای مردم کرامت و عزت قائل بود و برای عزت کشور تلاش کرد.

بیات گفت: در همه حال به فکر مردم و جوانان بود طوری که برای آن‌ها اظهار نظر میدان می‌داد و حرمت مردم را نگه می‌داشت.

وی افزود: سفر آخر شهید جمهور برای استان زنجان دستاوردهای بسیاری داشت و بسیاری از کارخانه‌های راکد رونق گرفت و اکنون بسیاری از کارگران مشغول به فعاليت در این کارخانه‌های رونق گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر