logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۸۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر خبر داد:

تجلیل از خیرین حوزه ازدواج در ابهر

تجلیل-از-خیرین-حوزه-ازدواج-در-ابهر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: در هفته ازدواج از خیران و فعالان حوزه ازدواج در شهرستان ابهر طی مراسمی تقدیر خواهند شد.

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) گفت: طبق سنوات گذشته برنامه‌هایی برای هفته ازدواج در نظر گرفته شده است، سال‌ گذشته جشن ازدواج برگزار شد، که در شهر ابهر و هیدج از زوج‌های موفق قدردانی شد و امسال از خیران و فعالان حوزه ازدواج طی مراسمی تقدیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: باید ترویج فرهنگ ازدواج به‌هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و جریان‌سازی فرهنگی جهت همکاری منسجم ملی در امر ازدواج جوانان، ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج و خانواده صورت بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ۶ مرکز مشاوره در ابهر فعالیت دارند، گفت: زوجین از اینکه به این مراکز مراجعه کنند خجالت می‌کشند، بنابراین باید فرهنگ‌سازی انجام شود که حتما قبل از ازدواج، حین ازدواج و پس ازدواج حتما در مراکز مشاوره حضور پیدا کنند و متخصصین در این مراکز در حل مشکلات کمک خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، ۹۶۲ مورد ازدواج و ۳۵۹ مورد طلاق و سال گذشته ۹۵۰ مورد ازدواج و ۳۳۷ مورد طلاق ثبت شد، گفت: این آمار کاهش میزان طلاق را نشان می‌دهد. تسهیل ازدواج جوانان با مشارکت‌های عمومی مردمی امکان‌پذیر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر