logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۸۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان ابهر خبر داد:

تشکیل کارگروه راستی‌آزمایی تسهیلات اشتغال‌زایی در ابهر

تشکیل-کارگروه-راستی‌آزمایی-تسهیلات-اشتغال‌زایی-در-ابهر-
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان ابهر گفت: کارگروه نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» اکبر طاهری‌زاده در جلسه شورای هماهنگی اشتغال ضمن تقدیر از مسئولان فعال در زمینه ایجاد اشتغال پایدار، گفت: کارگروه نظارت‌ تشکیل می‌شود تا در خصوص اعطای تسهیلات توسط نمایندگان مجری و بانک‌های حامل راستی‌آزمایی شوند و اگر انحرافی در اجرای طرح وجود داشته باشد طبق شیوه‌نامه برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه گزارشات دستگاه‌های مجری و مدیران بانک‌ها با آمار اقتصاد و دارایی مغایرت دارد، گفت: باید صحت‌سنجی این گزارشات انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در طول هفته مراجعات مردمی در خصوص عدم پرداخت وام‌های ودیعه مسکن و فرزندآوری به فرمانداری شهرستان وجود دارد، گفت: اگر بانک مرکزی دستورالعملی برای این موضوع به بانک‌ها ابلاغ نکرده، مدیران بانک‌ها اعلام کنند تا ما از طریق استان پیگیری کنیم.

طاهری‌زاده با اشاره به اینکه فرزندآوری یکی از سیاست‌های دولت برای افزایش جمعیت و تأکید مقام معظم رهبری است، گفت: مراجعه‌کنندگان به فرمانداری اعلام می‌کنند که درخواست خود را بابت دریافت وام ودیعه مسکن و فرزندآوری در سامانه ثبت می‌کنند ولی وقتی به بانک مراجعه می‌کنند، بانک اعلام عدم اعتبار می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر