logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۸۳۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کانون پرورشی، فکری کودکان و نوجوانان ماهنشان خبر داد:

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت در ماهنشان

آغاز-کلاس‌های-اوقات-فراغت-در-ماهنشان
مدیر کانون پرورشی، فکری کودکان و نوجوانان ماهنشان گفت: کلاس‌های اوقات فراغت در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای کودکان هفت تا نوجوانان ۱۶ ساله در حال برگزاری است.

مقدسه بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: روز ۲۰ خرداد شروع رسمی کلاس‌های اوقات فراغت در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ماهنشان بود و کلاس‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای کودکان هفت تا نوجوانان ۱۶ ساله در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بخش فرهنگی شامل کتابخوانی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی است و در بخش هنری سفالگری، نقاشی، پرورش خلاقیت و غیره بوده و در بخش ادبی نیز نوشتن خلاق، خوانش متون است.

مدیر کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوان بیان کرد: کلاس‌های اوقات و فراغت برای کودکان و نوجوانان از ۲۰ خرداد آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی ابراز کرد: کلاس‌های کانون در سایر فصول نیز برگزار می‌شود ولی در ایام تابستان و تعطیلی مدارس به صورت ویژه برگزار می‌شود.

بابایی خاطر نشان کرد: کلاس‌های برگزار شده در غالب اوقات و فراغت دانش‌آموزان بوده و علاوه بر اینکه کلاس‌های شاد و مفرح است سبب تقویت مهارت‌های روخوانی، روان‌خوانی و نوشتاری می‌شود.

وی بیان کرد: جدا از تقویت مهارت‌های خوانداری و نوشتاری تعدادی از این کلاس‌ها در افزایش اعتماد به نفس کودکان نیز موثر است.

مدیر کانون پرورشی، فکری کودکان و نوجوانان ماهنشان یادآور شد: ارتقای مهارت‌های اجتماعی شرکت نیز از مزیت‌های این کلاس‌ها است که در کلاس‌های تابستانی و ارتباط با سایر افراد سبب ارتقای مهارت‌های اجتماعی کودکان به خصوص کودکان تک فرزند خواهد شد.

وی اظهار کرد: شرکت در این کلاس‌ها کاملا رایگان بوده و فقط شرکت برای در سه کارگاه‌ نقاشی، سفالگری و کاردستی هزینه اندکی به عنوان شهریه باید پرداخت شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر