logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۸۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان:

فوتبالیست‌های زنجانی افتخار آفریدند

فوتبالیست‌های-زنجانی-افتخار-آفریدند
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر آقایان و بانوان ایران، دو ورزشکار زنجانی افتخارآفرینی کردند گفت: شهریار مغانلو و افسانه چترنور آقا و خانم گل زنجان هستند.

نادر بلباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر آقایان و بانوان ایران، دو ورزشکار زنجانی افتخارآفرینی کردند گفت: شهریار مغانلو و افسانه چترنور آقا و خانم گل زنجان هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این دو فوتبالیست اصالتاً زنجانی هستند، شهریار مغانلو با ۱۳ گل زده آقای گل لیگ برتر آقایان شد که در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و افسانه چترنور نیز به عنوان مهاجم تیم ملوان بندر انزلی ۱۹ گل زده خانم گل ایران شد.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان مستعد پرورش فوتبالیست‌های درجه یک در بخش بانوان و آقایان است، تصریح کرد: سرسبد گل فوتبال ایران لیگ برتر است، وقتی که دو زنجانی افتخارآفرینی می‌کنند منتقل کننده این پیام است که استان زنجان چه استعداد‌های نهفته‌ای دارد.

وی ادامه داد: این توانمندی که در ورزشکاران وجود دارد می‌طلبد که مسئولان دلسوز و تلاشگر و مدیران استان در آینده بتوانند تیمی برای زنجان بیاورند که حداقل در لیگ یک، زنجان نیز بازی کند.

بلباسی عنوان کرد: فوتبالیست‌های زنجانی هم انگیزه پیدا کرده و به آینده امیدوار می‌شوند، هرچند که ورزشکاران در مسابقات استانی، مدارس فوتبال و مسابقات لیگ‌های مختلف حضور داشته و فعالیت می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان لیگ تیمی نداریم که خود را در سطح کشور نمایان کند، افزود: جوانان شور و انگیزه خود را در وهله اول از دست می‌دهند و در همان سن 18 تا 20 سال خیلی خوب بازی کرده و به مراحل اول تیم ملی هم دعوت می‌شوند ولی چون فوتبال نداریم ضربه بزرگی به آن‌ها وارد می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان عنوان کرد: مسابقات استانی در اختیار هیأت فوتبال است که در همه رده‌های سنی از مدارس فوتبال گرفته تا کلاس‌های آموزش و مربیگری برگزار می‌شود، کمیته جوانان و کمیته مسابقات نیز همگی فعال هستند.

وی با بیان اینکه هیچ اسپانسری از فوتبال استان حمایت نمی‌کند ابراز کرد: شرکت‌های دولتی و خصوصی زیادی در سطح استان داریم اما همکاری نمی‌کنند، اما لازم است مسئولان استانی باید وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر