logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر حزب اصلاحات مردمی ایران اسلامی در استان زنجان:

رئیس جمهور آینده به جوانان اعتماد کند

رئیس-جمهور-آینده-به-جوانان-اعتماد-کند
دبیر حزب اصلاحات مردمی ایران اسلامی در استان زنجان گفت: برای اداره امورات مختلف در کشور باید از نیروهای جوان بهره برد، بنابراین باید رئیس جمهور آینده نیز به جوانان اعتماد کند.

بهروز جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»  با بیان اینکه پایبندی به نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه از اصول و بایدهای اولیه نامزد انتخاباتی است که باید به آن اعتقاد داشت اظهار کرد: حفظ وحدت در جامعه امری لازم است چرا که دشمنان نظام در صدد هستند از این طریق به نظام خدشه وارد کنند.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برای حفظ انسجام و داشتن انتخابات سالم از هرج و مرج در جامعه ممانعت کنند.

دبیر حزب اصلاحات مردمی ایران اسلامی در استان زنجان با بیان اینکه همه نامزدهای انتخاباتی باید بعد از تأیید صلاحیت شدن با تاسی از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت و ممانعت از تخریب یکدیگر، به این دستور اخلاقی پایبند بوده و آن را سرلوحه خود قرار دهند ابراز کرد: از تخریب همدیگر که همگی به نوعی ذخایر انقلاب هستند، اجتناب شود.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات برای پیشرفت کشور لازم است ابراز کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خود را خدمتگزار مردم و نظام می‌دانست، به جوان‌ها اعتماد و آن‌ها را تکریم می‌کرد.

جعفری عنوان کرد: شهید جمهور به کسانی که به خود او بدی کرده بودند با کرامت و عطوفت بر خورد داشت و نسبت به افرادی که به او اهانت کرده بود پاسخ تند و زشت و عصبی نمی‌داد. 

وی گفت: امیدواریم که ملت ایران در انتخابات‌ ریاست جمهوری این دوره بهترین فرد را جهت تصدی امر خطیر شناسایی و مدیریت امور کشور را به وی بسپارند.

دبیر حزب اصلاحات مردمی ایران اسلامی در استان زنجان با بیان اینکه فرد منتخب باید مانند شهید آیت‌الله رئیسی خدمتگزار مردم و پاکدست باشد گفت: رئیس جمهور آینده کشور باید ساز و کار دیپلماسی سازنده و عزت آفرین را فراهم سازد و همزمان با بی‌اعتنایی به آمریکا و چند کشور اروپایی، سیاست مهرورزی عزتمندانه با کشورهای همسایه و سایر کشورها و ملل آزاده جهان را در پیش داشته و باعث پیشرفت کشور در عرصه‌های جهانی شود. 

وی گفت: رئیس جمهور منتخب باید در تراز ‌انقلاب اسلامی بوده و طرفدار هیچ حزب سیاسی و گروهای فشار و مافیای قدرت و سرمایه در این کشور نباشد و تنها طرفدار مردم باشد. 

جعفری با بیان اینکه صرف نظر از همه خدمات مردم‌مدار دولت سیزدهم که در بستر حاکمیت این دولت در اقصی نقاط استان زنجان مانند سایر مناطق کشور انجام شده است، به اهم خدمات شایان دولت شهید جمهور در بحث آب تخصیص اعتبار قابل توجه برای دو سد مراش و بلوبین و آبرسانی سد مراش به روستاهای اطراف اشاره و عنوان کرد: از دیگر اقدامات شهید جمهور برای استان زنجان که طی سفر اخیر به ثمر رسید آغاز و پیگیری ساخت ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن و واگذاری بیش از نیمی از آن به مردم زنجان است.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی آریان (زنجان۲) و صدور دستور تسریع در اجرای پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که از جمله نعمت‌های حضور شهید آیت‌الله رئیسی در زنجان است، گفت: راه‌‌اندازی چندین کارخانه تعطیل و راکد استان و افتتاح دومین گلخانه شیشه‌ای شمال غرب کشور از اقدامات دیگر و حضور در منزل پیرزن سالخورده زنجانی و هدیه خانه متناسب به این پیر زن از آخرین خدمات شهید جمهور در این استان زنجان بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر