logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۸۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول گروه جهادی پرواز خاکی استان زنجان:

خیرین، جهادگران را یاری کنند

خیرین،-جهادگران-را-یاری-کنند
مسئول گروه جهادی پرواز خاکی استان زنجان با اشاره به مشکلات مالی و تجهیزات پزشکی در ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم گفت: خیرین در ارائه خدمات درمانی جهادگران را یاری کنند.

سیده زهرا حسینی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» در مورد فعالیت گروه جهادی پرواز خاکی در استان زنجان به منظور ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم اظهار کرد: در قالب این اردو خدمات بهداشتی و درمانی، فرهنگی، غربالگری، فشار خون، قند خون و غیره برای مردم ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه همه خدماتی که در اردوی جهادی برای مردم ارائه می‌شود به صورت رایگان است ادامه داد: در این اردوها پزشکان متخصص و عمومی اطفال، داخلی و زنان نیز حضور دارند.

مسئول گروه جهادی پرواز خاکی استان زنجان در ادامه با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی توسط گروه جهادی پرواز خاکی در مناطق محروم استان عنوان کرد: امسال پنچمین اردوی جهادی پرواز خاکی در شهرستان طارم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اردو دانشجویان پزشکی و فارغ‌التحصیلان نیز حضور دارند ادامه داد: دانشجویان پزشکی در این اردو با اشتیاق فراوان حضور می‌یابند و خدماتی که توسط این گروه ارائه می‌شود کاملا دلی بوده و اعضای آن نیز به صورت داوطلبانه در آن حضور دارند.

حسینی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه علوم پزشکی نیز در این اردوها حضور دارند خاطر نشان کرد: اعضای این گروه تنها از بدنه دانشگاه علوم پزشکی نیست و از سایر دانشگاه‌ها در حیطه کاری خودشان در این اردو حضور داشته و ارائه خدمات می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعضای اردو که به صورت داوطلبانه حضور دارند انتظار هست همکاری از سوی مسئولان نیز بهتر باشد بیان کرد: اغلب مسئولان استانی همکاری دارند ولی انتظار هست این همکاری بالا بوده تا روند ارائه خدمات به مردم بهتر باشد چرا که در برخی از مواقع ما با محدودیت و عدم همکاری مسئولان مواجه هستیم.

مسئول گروه جهادی پرواز خاکی استان زنجان با اشاره به اینکه اغلب مشکلات مالی و نبود تجهیزات سد راه اردوی جهادی پرواز خاکی در ارائه خدمات بوده است عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان در این راستا نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از خیرین استان نیز خواستاریم در حوزه ارائه خدمات درمانی گروه جهادی پرواز خاکی را همراهی و یاری کنند افزود: امیدواریم مسئولان و خیرین دست ما را در ارائه خدمات به مردم بگیرند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر