logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۳۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان خنک‌ می‌شود

هوای-زنجان-خنک‌-می‌شود
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه مستقر در استان تا آخر هفته جاری ادامه دارد، گفت: دمای هوای زنجان خنک‌تر می‌شود.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه امروز آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری است که بعد از ظهر با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود اظهار کرد: وزش باد شدید از بعد از ظهر در منطقه برقرار خواهد بود و تا پایان هفته بارش‌های پراکنده در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هشدار زرد رنگ در این باره توسط اداره‌کل هواشناسی زنجان منتشر و اطلاع‌رسانی شده است گفت: توصیه می‌شود از تردد در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود. با این وجود بارش‌ها همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده و تاکید این است، همشهریان از حضور در ارتفاعات اکیدا خودداری کنند.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه مستقر در استان تا آخر هفته جاری ادامه دارد، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۲۰ درجه سانتیگراد است و دما رو به خنکی می‌رود.

سلطانی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۴ درجه، ابهر و خرمدره ۱۸ و ۳۳ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۵ درجه، قیدار ۱۵ و ۳۰ درجه، سلطانیه ۱۶ و ۲۹ درجه و ماهنشان ۲۷ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر