logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۸۳۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر ستاد غدیر استان زنجان:

مهمانی رهروان غدیر در زنجان برگزار می‌شود

مهمانی-رهروان-غدیر-در-زنجان-برگزار-می‌شود
دبیر ستاد غدیر استان زنجان از برگزاری جشن بزرگ «مهمانی کیلومتری رهروان غدیر» در زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام علی یوسفی اظهار کرد: دهه امامت و ولایت فرصتی است تا نقش غدیر و خط سیری که با غدیر آغاز شده است برای جامعه تبیین شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در همه برنامه‌ها سعی شده در کنار برگزاری جشن‌ها، بحث محتوایی، فرهنگی و تبیینی را دنبال کنیم و علاوه بر شادی و نشاط برنامه‌ها خط محتوایی نیز برجسته باشد.

دبیر ستاد غدیر استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای غدیر پیش‌بینی شده که در مساجد، هیأت‌ها، مجموعه‌های مردمی با جشن‌ها و مراسم سخنرانی مختلف برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر سال انگیزه برای گرامیداشت این ایام از سال گذشته بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه بسترسازی برای برگزاری برنامه‌های این اعیاد فراهم شده است، تصریح کرد: برپایی مجالس خطبه‌خوانی غدیر از رویکرد‌های مهم است و از مجالس خطبه‌خوانی غدیر خانگی نیز حمایت می‌شود.

یوسفی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات کتابخوانی، راه‌اندازی کاروان خودرویی و موتوری و مسابقات ورزشی با موضوع غدیر را از برنامه‌های دهه امامت و ولایت برشمرد و گفت: جلساتی در موضوع رسانه برگزار شده و صدا و سیما ویژه‌ برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در فضاسازی شهری علاوه بر حضور شهرداری‌ها، هیأت‌ها و مساجد نیز در محدوده خود این کار را انجام می‌دهند و هدایت محتوایی برنامه‌های تشکل‌های جوانان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر جشن غدیر کیلومتری برگزار می‌شود تا همه اقشار بتوانند در آن شرکت کنند، بیان کرد: در جشن امسال با عنوان «مهمانی کیلومتری رهروان غدیر» پیش‌بینی می‌شود دوبرابر جمعیت سال گذشته شرکت کنند و باید حمایت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر