logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۸۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی اداره‌کل ارتباطات استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مشکلات اینترنت روستاهای طارم حل می‌شود

مشکلات-اینترنت-روستاهای-طارم-حل-می‌شود-
رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی اداره‌کل ارتباطات استان زنجان گفت: وضعیت اینترنت در روستاهای شهرستان طارم بهبود می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» قطعی اینترنت در شهرستان طارم مشکلات عدیده‌ای برای مردم به وجود آورده است و قطع اینترنت و عدم نحوه صحیح خدمات‌رسانی باعث نارضایتی مردم و کسبه شده است. نارضایتی مردم از قطع مکرر اینترنت، اخلال در شبکه سرعت پایین، قطع وصل مکرر اینترنت را به دنبال داشته و پشتیبانی تلفن و خدمات اینترنتی در شهرستان طارم نامطلوب است.  

بیشتر بخوانید

سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا، با بیان اینکه شهرستان طارم دارای بخش‌های روستایی و شهری است که در ارتباط با بخش شهری مشکل اینترنت وجود ندارد اظهار کرد: به علت شرایط نامساعد جوی که دیروز شاهد آن بودیم فعلا آماری از قطعی اینترنت گزارش نشده است.

 وی با بیان اینکه در بخش روستایی شرایط برقراری اینترنت روستا به روستا فرق داشته و همه روستاها دارای شرایط مساعد اینترنت نیستند و در تلاش هستیم مشکلات مربوطه به پروژهای پیش‌رو حل شود و وضعیت اینترنت در روستاهای شهرستان طارم مساعد شود افزود: با توسعه سایت‌ها در شهرستان طارم امیدواریم مشکلات مربوط به اینترنت در این شهرستان حل شود.

رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه 26 پروژه مربوط به رفع مشکلات اینترنت از آغاز تشکیل دولت سیزدهم در استان انجام شده است ابراز کرد: 11 پروژه مربوط به خدمات اینترنتی تا به امروز در روستاهای شهرستان طارم راه‌اندازی شده است و 15 پروژه دیگر نیز در این حوزه در دستور کار است.

بابایی گفت: برای برطرف شدن مشکلات اینترنتی در شهرستان طارم از بودجه‌های دولتی استفاده شده است با این وجود مسیر آببر تا گیلوان از خدمات ارتباطی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 40 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان طارم برای برقراری بهتر خدمات ارتباطی منظور شده است تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها در سالجاری بسته به توان و بودجه مربوطه دارد و فعلا شروع پروژه اعلام نشده و درصدد هستیم مسیر آببر تا گیلوان امسال نیز تکمیل شود با این وجود 14 روستا برای ارائه خدمات اینترنتی در دستور کار اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر