logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۳۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بزرگترین اتفاقات سیاسی در انتخاب تحقق می‌یابد

بزرگترین-اتفاقات-سیاسی-در-انتخاب-تحقق-می‌یابد-
نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت و حضور گسترده در انتخابات امری مهم برای اداره کشور است چراکه بزرگترین اتفاقات سیاسی در انتخاب تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه انتخابات یک فرصت عمومی است تا مردم مداخله در حاکمیت داشته باشند اظهار کرد: بر این اساس خواسته‌ها و مطالبات صورت گیرد و خواسته‌های مردم لحاظ شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در برهه‌های زمانی مختلف مردم مطالباتی دارند و به خاطر سلایق مدیران حاکم برخی خواسته‌ها تحقق نمی‌یابد ابراز کرد: توانمندی و سلیقه مدیران اجرایی باعث می‌شود در نحوه اجرای کار تفاوت‌هایی به وجود آید. با این وجود انتخابات فرصت مناسبی است مطالبات خود را در قالب انتخاب رئیس جمهور یا نمایندگان مجلس شورا و..‌. عملی کنند.

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات فرصت مشترک بین تمام ملت است و باید از آن استفاده کنند و مشارکت در آن یک اراده قوی بین تمام ملت و حضور در آن امری ضروری است ابراز کرد: فرد منتخب مردم، در مسائل خارجی از فرصت‌ها به بهترین وجه استفاده کند و برای مردم خدمت و خدمت‌گزار واقعی باشد.

باقری گفت: مردم در کنار هم به انتخابات‌ شکل می‌دهند و وحدت خود را به نمایش می‌گذارند و بزرگترین اتفاقات سیاسی که انتقال قدرت است در انتخابات تحقق پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: در انتخابات قدرت کشور از دست فردی به دست فرد دیگر منتقل می‌شود و چه بهتر است این انتخابات با آگاهی و بصیرت کامل شکل گیرد و سعی شود فردی انتخاب شود که دلسوز مردم و کشور بوده بین مردم و برای خدمت به آن‌ها آماده باشد.

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر چه وحدت، مشارکت و اعمال اراده با قدرت بیشتر بین مردم اتفاق افتد در نتیجه انتخابات بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

وی گفت: مقام معظم رهبری و امام راحل نقش مردم در انتخابات را کلیدی دانسته‌اند و نقطه مقابلی در پیش برد اهداف حکمرانی می‌دانند.

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی مهم است چرا که مردم بودند با اتحاد و وحدت بین خود باعث تغییر حکومت شدند و نظام ظلم را برچیدند و استقلال و آزادی و انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدا است را جایگزین آن کردند.

باقری افزود: آنچه که در فضای سیاسی بین نامزدهای انتخاباتی وجود دارد این است که رفتار غیراخلاقی دیده نمی‌شود و نامزدهای انتخاباتی خود با مودت و مهربانی با هم رفتار داشته و در سطح عالی کار و اجرا همبستگی وجود دارد.

وی ابراز کرد: آنچه که مهم است طرفداران و ستاد بین نامزدهای انتخاباتی است که باید توجه داشته باشند تخریب نامزدهای انتخاباتی کار شایسته‌ای نیست و خود نامزد انتخابات باید نظارت دقیق در این امر داشته باشد و از هرج و مرج جلوگیری شود.

باقری گفت: در مناظره‌ها نامزدها توجه داشته باشند با تخریب طرف مقابل به جایی نخواهند رسید و تخریب همدیگر مشکلی از مشکلات مربوطه را حل نخواهد کرد و باید در کنار هم برای پیشرفت کشور تلاش کرد.

وی ابراز کرد: باید با حفظ وحدت در جامعه تلاش کرد و در عرصه انتخابات حضور فعال داشت و مانند شهید آیت‌الله رئیسی خدمتگزار ملت بود. بنابراین باید سعی شود در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت و دو پهلو صحبت نکرد و نسبت به لبخند دشمنان بی‌تفاوت بود و اعتمادی نکرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر