logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۲۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جریان دو قطبی عامل اصلی اختلاف است

جریان-دو-قطبی-عامل-اصلی-اختلاف-است-
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: مسبب اصلی تمام اختلافات در جامعه دو قطبی است که نامزدهای انتخاباتی باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

رضا رحیم‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»  با بیان اینکه انتخابات با حضور و مشارکت مردم تحقق می‌یابد و باید توجه کرد که دشمنان نظام تبلیغات منفی خود را در مورد انتخابات از پیش‌ شروع کرده و بابت آن هزینه‌های گزافی خرج می‌کنند اظهار کرد: بد خواهان نظام برنامه‌ریزی قوی در این باره دارند تا از حضور و مشارکت مردم در انتخابات ممانعت شود. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در انتخابات افراد بسیاری فرصت‌طلب هستند تا وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت را مختل کنند ابراز کرد: باید توجه کرد حفظ انسجام وحدت در جامعه امری مهم است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن از ایجاد تفرقه در جامعه از بین بردن اتحاد مردم و متزلزل کردن جو حاکم در جامعه است افزود: زمانی که دشمن بخواهد افکار پلید خود را برای اداره جامعه پیاده کند اولین قدم ایجاد هرج و مرج در جامعه است.

رحیم‌پور با بیان اینکه مقام‌ معظم رهبری می‌فرمایند؛ مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان دهنده این است که مردم پای انقلاب و نظام بوده و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند، گفت: مشارکت بیشتر در انتخابات باعث بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، «جهت‌دهی دقیق» و «توان‌بخشی معرفتی» دو لازمه کشاندن مردم به میدان مبارزه و ایستادگی است. هدف از مشارکت و حضور مردم در انتخابات عزت، اقتدار و مبارزه با دشمنان نظام است.

رحیمی‌پور گفت: نظامی که برای به ثمر نشستن آن شهدای زیادی تقدیم انقلاب‌ شده است تا امروز بتوانیم آزادانه برای سرنوشت کشورمان خود تصمیم گرفته و پای کار باشیم.

وی افزود: نامزدهای انتخابات مدیون خون شهدا و انقلاب هستند. نظام و مردم دو اصل جدا ناپذیر در ساختار انقلاب بوده و اگر یکی نبود دیگری نیز به وجود نمی‌آمد. بنابراین مشارکت در انتخابات ادامه دهنده خون شهدای خدمت است، شهدایی که برای در آرامش و امنیت بودن ملت تلاش‌های شبانه‌روزی داشتند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان تاکید کرد: نامزدهای انتخابات مدیون خون شهدا و انقلاب هستند. نظام و مردم دو اصل جداناپذیر در ساختار انقلاب هستند و اگر یکی نبود دیگری نیز به وجود نمی‌آمد و داشتن آگاهی و بصیرت لازم در انتخابات باعث معرفی فرد شایسته برای مدیریت کشور می‌شود.

رحیم‌پور ابراز کرد: حضور و مشارکت بالا در انتخابات بیانگر این نکته است که خون شهدا به هدر نرفته و افرادی که راه شهدا را ادامه می‌دهند پیرو ولایت فقیه بوده و گوش به اطاعت از فرمایشات و دستورات ایشان هستند. 

وی گفت: مشارکت بالا مردم در انتخابات عامل اصلی یاس و ناامیدی دشمنان در جامعه است. جامعه‌ای که از دو قطبی به دور بوده هیچ عامل خارجی نمی‌‎تواند بر آن تاثیر‌گذار باشد. بنابراین دو قطبی میان نامزدهای انتخاباتی عامل اصلی اختلاف در جامعه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان اذعان کرد: انتخاب خوب و صالح انتخابی است که مردم برای هدایت جامعه، فردی با معیارهای موافق نظام اسلامی تعیین کرده و مدیریت جامعه را به آن واگذار کند و انتخاباتی که تمام معیارهای موجود در آن رعایت شود انتخابات درست و سالم است.

رحیم‌پور با اشاره به اینکه از ویژگی اصلی انتخابات در کشور رعایت قوانین حاکم برای انتخاب فرد مورد نظر است. افرادی که نامزد انتخابات هستند در انتخابات باید نکاتی توجه ویژه داشته باشند ابراز کرد: اخلاق‌مداری و احترام به طرف مقابل در مناظره‌ها نشان دهنده منش دینی افراد است که باید به آن توجه ویژه کرد. چراکه مردم و نظام به هیچ وجه دوستدار تخریب شخصیت افراد در عرصه انتخابات نیستند و انتخابات خوب پیرو اخلاق‌مداری و منش دینی پایه‌ریزی شده و توجه به آن امری مهم است.

وی با بیان اینکه شهید جمهور خدمات سازنده‌ای طی سفر اخیر خود به استان داشتند از جمله خدمات مهم در این سفر بازدید از کارخانه‌هایی بود که به دلیل شرایط بد اقتصادی ورشکست یا در آستانه ورشکستگی قرار داشتند گفت: با پیگیری‌های مداوم مشکلات مربوطه حل شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان ابراز کرد: شهید آیت‌الله رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بود و در میدان عمل و خدمت به مردم حضور فعال داشت و در واقع می‌توان گفت که مرد کار، خدمت و صفا بود، خستگی‌ناپذیر بود و برای پیشرفت کشور شب و روز نمی‌شناخت.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر