logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۸۲۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۲۶ طرح گازرسانی در زنجان

بهره‌برداری-از-۱۲۶-طرح-گازرسانی-در-زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح و بهره‌برداری عملیاتی ۱۲۶ طرح گازرسانی به صنایع و روستاهای استان در سالجاری خبر داد.

رحیم سلیمانی‌‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سالجاری در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه شبکه گازرسانی در بخش‌های مختلف اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد طرح با اختصاص بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان مهمترین اهداف این شرکت اولویت دادن به برنامه‌های گازرسانی به روستاهای محروم استان است، اذعان داشت: طبق زمان‌بندی اجرای طرح‌ها، عملیات گازرسانی ۱۵ طرح روستا در هفته دولت و ۲۹ طرح دیگر در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعتبار هزینه شده برای گازرسانی روستایی سال جاری را بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها ۲ هزارو ۵۴۲ خانوار روستایی به شبکه گازی کشور متصل می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای ۸۲ طرح گازرسانی صنعتی در سال‌جاری، افزود: عملیات اجرایی ۳۵ طرح صنعتی آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به شبکه گاز ملی متصل شوند. 

وی خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان برای گازرسانی طرح‌های صنعتی، اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص داده است.

این مقام مسئول در ادامه از طراحی ۴۳ طرح گاز رسانی روستایی در استان زنجان خبر داد و افزود: برای اجرای ۴۳ طرح گازرسانی روستایی اعتباری بالغ بر ۳۳۶ میلیارد و ۶۹۴ میلیون تومان اختصاص داده شده است، که با اجرایی شدن این تعداد طرح ۳ هزار و ۵۸۳ خانوار روستایی دیگر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ضریب بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان زنجان از گاز طبیعی ۹۵.۵ درصد است که با به ثمر رسیدن طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این رقم به بیش از ۹۹ درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر