logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۸۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدابنده خبر داد:

آسفالت‌ریزی راه‌های مواصلاتی روستاهای خدابنده

-آسفالت‌ریزی-راه‌های-مواصلاتی-روستاهای-خدابنده
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدابنده از بهسازی و آسفالت‌ریزی پروژه‌های راه مواصلاتی روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از نسیم اشراق حکمت‌‌اله خدابنده‌‌لو با تسلیت شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت‌‌الله رئیسی بیان داشت: با شروع سال جدید اقدامات و فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده با همت و همکاری مسئولان استانی با تامین اعتبارات لازم در مسیر پیشرفت و توسعه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به همت همکاران تلاشگر و پیمانکاران اداره راهداری شهرستان خدابنده پروژه‌هایی که برای امسال در نظر گرفته بودیم با جدیت و پشتکاری و اهتمام ویژه بدونه وقفه در حال اجرا است و امید است بتوانیم آنها را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های راه مواصلاتی روستایی این شهرستان، بهسازی و آسفالت‌ریزی شده است.

وی افزود: محور مواصلاتی راه روستایی امام کهریز به خلیفه قشلاق از توابع بخش بزینه‌رود با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان و همچنین محور مواصلاتی راه روستایی آبی سفلی به سمت شهر نوربهار با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از توابع بخش مرکزی در حال انجام است.

خدابنده‌لو با بیان اینکه احداث پل ارتباطی کوچ‌تپه به علی‌آباد با اعتبار ۶ میلیارد تومان به انجام رسیده است گفت: سعی می‌کنیم پروژه‌ها را امسال تمام کنیم تا مردم از خدمات بهتر و بیشتری در حوزه راه و جاده بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه ۳۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده شناسائی شده است بیان داشت: شناسایی، آشکارسازی و حذف نقاط پر حادثه این شهرستان نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط است و البته نسبت به عبور تاسیسات زیر بنایی از حریم راه اقدام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر