logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۸۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

ارائه مشاوره رایگان ازدواج در ابهر

ارائه-مشاوره-رایگان-ازدواج-در-ابهر
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: خدمات مشاوره در هفته ازدواج در مرکز دولتی رایگان و در مراکز غیردولتی به صورت نیم‌بها به عموم مردم ارائه می‌شود.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: روش‌های ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار آموختنی است، بنابراین در شهرستان ابهر کلاس‌های پیش از ازدواج از ۱۹ تا ۲۵ خرداد سال‌جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: اداره بهزیستی با برگزاری کلاس‌های آموزش پیش از ازدواج تلاش می‌کند در راستای آگاه‌سازی، تبلیغ و ترویج ازدواج به‌هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار قدم‌های مثبتی در راستای بهبود روابط زوجین بردارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: برنامه آموزش زندگی خانواده، طرح‌های پیش از ازدواج و حین ازدواج را در جهت کاهش ازدواج‌های ناموفق و افزایش ازدواج‌های پایدار و رضایت‌بخش محدود به  هفته ازدواج  نیست، این دوره‌ها به طور متوالی هر ساله در مراکز غیر تحت نظارت بهزیستی شهرستان برگزار می‌شود.

لطیفی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی در حوزه ازدواج و خانواده با حضور اساتید و متخصصان با اولویت حضور و مشارکت فعال خانواده‌های تحت پوشش اجرا می‌شود‌.

وی بیان داشت: بسته‌های فرهنگی و پیام‌های آموزشی مؤثر ویژه جوانان مجرد، والدین و خانواده‌های تحت پوشش با مشارکت و حضور فعال موسسات و انجمن‌های فعال تهیه و توزیع می‌شود. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر اظهار داشت: خدمات مشاوره در این هفته در مرکز دولتی رایگان و در مراکز غیر دولتی به صورت نیم‌بها به عموم مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر