logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد:

شناسایی متقاضیان نیاز به سمعک در زنجان

شناسایی-متقاضیان-نیاز-به-سمعک-در-زنجان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از احصای متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، عباس برزگر با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی یکی از رسالت‌‌های بنیاد شهید در راستای تکریم جامعه ایثارگری است، اظهار کرد: بعد از دیدارهای مسئولان بنیاد شهید و مراجعه پزشکان پایش سلامت متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری احصا شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پیش از این متقاضیان سمعک افراد پس از طی فرایند ویزیت و نوار گوش به تهران مراجعه کرده و در مرکز ارتز و پروتز موثر قالب‌گیری انجام می‌گرفت که این مستلزم هزینه و غیره بود، افزود: به همت معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد و با هماهنگی با مرکز ارتز برای اولین بار خدمات قالب‌گیری از متقاضیان در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به هماهنگی با کلینیک شفعیه برای تهیه نوار گوش، هماهنگی با متخصص ENT برای تجویز سمعک به صورت ویژه و رایگان از جمله اقدامات معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد در این خصوص است، عنوان کرد: در این مرحله حدود ۲۰ نفر متقاضی بودند که در نهایت ۱۰ نفر برای قالب‌گیری حاضر شدند.

وی گفت: امیدواریم با پیش‌بینی ساز و کار و تسهیل‌گری در ارائه خدمات درمانی موجبات کاهش دغدغه و افزایش رضایتمندی عزیزان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر