logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۸۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

شهرک صنعتی فن‌آوری مجوز می‌گیرد

شهرک-صنعتی-فن‌آوری-مجوز-می‌گیرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در خصوص راه اندازی شهرک صنعتی فن‌آوری زنجان گفت: راه اندازی این شهرک صنعتی در زنجان در مرحله اخذ مجوز قرار دارد.

مصطفی الماسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با اشاره به راه‌اندازی شهرک صنعتی فناوری در زنجان اظهار کرد: این شهرک در نزدیکی شهرک شماره یک زنجان احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هنوز مجوز استقرار این شهرک صنعتی در زنجان قطعی نشده است ادامه داد: مجوز این شهرک صنعتی در مراحل زیست محیطی قرار دارد و بعد از تایید آن نسبت به ادامه روند آماده‌سازی زیرساخت‌ها آن اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در این شهرک صنعتی واحدهایی که قرار است مستقر شوند هیچگونه آلایندگی ندارند، گفت: در حال حاضر عملیات بازگشایی معبر برای راه‌اندازی این شهرک صنعتی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر پیگیر اخذ مجوز برای استقرار این شهرک صنعتی در زنجان هستیم عنوان کرد: واحدهایی که در این شهرک صنعتی قرار است مستقر شوند عموماً واحدهای تحقیق و توسعه و آزمایشگاهی بوده و تعداد معدودی از واحدهای تولیدی در رده‌های یک و دو در این شهرک مستقر می‌شوند.

الماسی با بیان اینکه نحوه واگذاری زمین‌های این شهرک صنعتی بر اساس ضوابط و قانون انجام خواهد شد ادامه داد: زمین‌های این شهرک صنعتی به سرمایه‌گذاران خارج از استان نیز واگذار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرک شماره یک زنجان نیز به دلیل نزدیکی به شهر به لحاظ آلایندگی محدود شده است خاطر نشان کرد: اگر در این شهرک صنعتی کارخانه‌ای با رده آلایندگی شماره ۶ تعطیل شود زمین آن به واحد رده آلایندگی بالای شماره سه واگذار نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه آب واحدهای صنعتی شماره یک زنجان و همچنین شهرک فناوری که قرار است راه‌اندازی شود از طریق تصفیه‌خانه آب فاضلاب شهری زنجان تامین می‌شود‌.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز می‌توانند در شهرک صنعتی فناوری زنجان مستقر شوند، خاطرنشان کرد: بخشی از این شهرک با عنوان پردیس فناوری تعریف شده که شرکت‌های دانش‌بنیان نیز می‌توانند در این شهرک صنعتی مستقر شوند.

الماسی خاطر نشان کرد: با هم‌مکان شدن شرکت‌های دانش‌بنیان در این شهرک امکان هم‌افزایی نیز اتفاق می‌افتد و این باعث می‌شود که شرکت‌های دانش‌بنیان روز به روز روند توسعه و پیشرفت داشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر