logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۸۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای ۴۱ پروژه طرح هادی در ماهنشان

اجرای-۴۱-پروژه-طرح-هادی-در-ماهنشان-
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۴۱ پروژه طرح هادی در ماهنشان اجرا خواهد شد گفت: برای این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

صمد نجفلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: ۴۱ پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان ماهنشان اجرا خواهد شد که برای این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در سال جاری ۱۰ پروژه از محل اعتبارات استانی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان تاکید کرد: ۹ پروژه دیگر نیز از محل اعتبارات فاقد دهیاری توسط فرمانداری شهر ماهنشان تامین اعتبار شده و اجرای آن به بنیاد مسکن واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای پروژه فوق نیز مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است.

نجفلی یادآور شد: ۲۲ پروژه هم از محل اعتبارات قیر جهت آسفالت‌ریزی معابر روستایی با مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: برخی از این پروژه‌ها آغاز شده و در دست انجام است و برخی نیز در مرحله پیمانکار‌سپاری قرار دارد.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان ادامه داد: پروژه‌های استانی باید تا پایان خرداد ماه به اتمام برسند و سایر پروژه‌های که از اعتبارات ملی و قیر هم تامین می‌شوند که تا پایان شهریور ماه عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در بحث آسفالت‌‌ریزی تنها پیمانکار فعال اقدام به انعقاد قرار کرده است که اگر به موقع و طبق برنامه پیش‌ رود تا پایان شهریور پروژه‌های آسفالت‌ریزی به اتمام می‌رسد.

نجفلی ابراز کرد: در بحث آسفالت‌ریزی معابر روستایی و سایر برنامه‌های طرح هادی روستا‌های کم برخوردار مانند کردی، باغچه و گلابلو و غیره بیشتر مد نظر بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر