logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۸۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت ترای آتلون استان زنجان مطرح کرد:

حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات ترای آتلون

حضور-ورزشکاران-زنجانی-در-مسابقات-ترای-آتلون-
رئیس هیأت ترای آتلون استان زنجان گفت: اوایل تیر ماه مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهد بود که بسیار حائز اهمیت است.

علی مشهدلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: اوایل تیر ماه مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد که بسیار حائز اهمیت بوده و به میزبانی شهر قم برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: انتخابی تیم ملی نیز برای اعزام مسابقات آسیایی و همینطور مسابقات کاپ آزاد برگزار خواهد شد که شرکت در آن برای سایر رده‌های سنی بوده و حضور در آن آزاد است.  

رئیس هیأت ترای آتلون استان زنجان با اشاره به بخش بانوان بیان کرد: در این بخش به تازگی اقداماتی انجام شده است ولی بانوان ورزشکار زنجانی به حد مطلوب نرسیده‌اند. سعی بر این است که فعالیت این بخش را هم افزایش دهیم تا شاهد افتخارآفرینی بانوان نیز باشیم.  

وی تصریح کرد: برای مسابقات پیشرو در بخش آقایان نیز انتظار بر این است که در هر سه رده سنی مدال و کاپ قهرمانی کسب کنیم و دو تا سه نفر از ورزشکاران عضو تیم ملی شوند.  

مشهدلو افزود: در این رشته شاد و مفرح  ترای آتلون حدود 18 نفر ورزشکار مدال‌آور هستند که در رده سنی نونهالان طاها اوجاقلو، نیما بنابی‌فرد و فربد زیری سالجاری در مسابقات حضور خواهند داشت.  

وی ادامه داد: در رده نوجوانان مهدی شافعیان، مهدی آقایی و علیرضا بیات و در رده سنی جوانان نیز پوریا شامی، آرتین رفیعی و و ابراهیم قاسمیان جزو نفرات شاخص و ملی پوش در کشور هستند.  

رئیس هیأت ترای آتلون استان زنجان ابراز کرد: از برنامه‌های سالجاری هیأت ترای آتلون هم دوره مربیگری درجه سه و یک دوره مربیگری درجه دو و همینطور داوری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر