logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۸۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فتا استان زنجان خبر داد:

افزایش آگهی‌های کلاهبرداری «اجاره ارزان‌ مسکن»

افزایش-آگهی‌های-کلاهبرداری-«اجاره-ارزان‌-مسکن»
رئیس پلیس فتا استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن فصل جا‌به‌جایی مستأجران گفت: شهروندان مراقب آگهی‌های کلاهبرداری با عنوان «اجاره ارزان‌ مسکن» در زنجان باشند.

سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با اشاره به کلاهبرداری‌ها از طریق سایت‌های شیپور و دیوار در استان زنجان اظهار کرد: در این سایت‌ها توسط برخی از افراد سودجو پیش پرداخت‌ها مطرح می‌شود که گاها مخاطبان در دام این افراد متخلف می‌افتند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه متأسفانه درج آگهی‌های دروغین و کلاهبرداری با شیوه‌های مختلف انجام می‌شود ادامه داد: افراد متخلف با سوء استفاده از اعتماد کاربران و عدم آگاهی آنها به راحتی کلاهبرداری می‌کنند و این افراد همواره جدیدترین ترفندها را برای رسیدن به مقاصد شوم خود به کار می‌برند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر فصل جا‌به‌جایی مستأجران بوده و در این شرایط برخی از افراد سودجو به دنبال سوء استفاده هستند بنابراین با آگهی‌های غیرمنطقی در دیوار و سایر سایت‌های واسطه‌ای برای افراد دام پهن می‌کنند ادامه داد: شهروندان مراقب باشند تا مطمئن نشدند از پرداخت وجه تحت عنوان پیش پرداخت جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در این ایام پرونده‌های مختلفی در این رابطه در استان تشکیل می‌شود تاکید کرد: پلیس فتا با این گونه افراد که به دنبال سوء استفاده و تخلف باشند به جد برخورد می‌کند.

موسوی با تاکید براینکه بیشتر سودجویان نیز افراد غیربومی هستند ادامه داد: در این نوع کلاهبرداری‌ها چون اجاره‌بها با قیمت پایین در آگهی درج می‌شود برخی از افراد وسوسه شده و بدون توجه به احتمال کلاهبرداری نسبت به وجه تحت عنوان پیش‌پرداخت اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر