logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۲۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

توسعه ورزش از بروز بیماری‌ها پیشگیری می‌کند

توسعه-ورزش-از-بروز-بیماری‌ها-پیشگیری-می‌کند-
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه داشتن جامعه سالم به تشکیل کشوری قوی منجر می‌شود، گفت: توسعه ورزش به ویژه در بین دختران از بروز بیماری‌های مختلف پیشگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ جواد بازرگان روز شنبه در مراسم برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان گفت: شعار این جشنواره دختر قوی، مادر قوی و ایران قوی تعیین شده است. 

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر توسعه ورزش بانوان، اضافه کرد: دختران باید به ورزش بیشتر توجه کنند که در این راستا بسترسازی برای فعالیت در این حوزه و انتخاب یک رشته ورزشی مورد علاقه دختران فراهم شده است.  

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش کردن دختران به تأمین سلامت آنان در آینده کمک فراوانی می‌کند، گفت: وجود مادران قوی، آینده بهتر را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.  

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در راستای گسترش ورزش همگانی گام بر می‌دارد و در این زمینه اجرای برنامه‌های جامعی را در دستور کار قرار داده است. 

بازرگان با بیان اینکه ورزش فرزندان کشورمان در کنار تحصیل به ارتقا سلامتی آنان کمک می‌کند، خاطر نشان کرد: تحقق این موضوع، هزینه‌های سرسام آور درمانی را نیز به مراتب کاهش می‌دهد.  

جشنواره فرهنگی ورزشی دختران روز شنبه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با همکاری هیأت انجمن‌های ورزشی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، ورزش‌های همگانی، آمادگی جسمانی و بدنسازی و پرورش اندام استان در ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب زنجان برگزار شد.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر