logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۲۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اهدای کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

اهدای-کمک-هزینه-ازدواج-به-مددجویان-زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت روز ازدواج 60 کمک هزینه به مددجویان زنجانی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان؛ روح‌اله صالحی با تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ملی ازدواج گفت: کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان نسبت به فرهنگ‌سازی این موضوع در بین جامعه هدف اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به همین منظور 60 کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی اهدا شد تا در این روز مبارک زندگی مشترک خود را با تأسی از سیره زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز کنند.

مدیر‌کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین جامعه هدف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی است، گفت: هم استانی‌ها و خیرین نیک‌اندیش می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #7*8877* در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

 وی با بیان اینکه کارکردهای کمیته امداد ریشه در آموزه‌های دینی داشته و از همین رو خدمات خود را با رویکرد دینی و الهی در بخش‌های مختلف به جامعه هدف عرضه می‌کند، اظهار کرد: با همین نگاه فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات و برنامه های مهم این نهاد است.

صالحی به سایر اقدامات کمیته امداد در خصوص ازدواج آسان، اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج و همچنین کلاس‌های مشاوره برای دختران بازمانده از ازدواج از رویکردهای اصلی کمیته امداد برای ترویج ازدواج آسان است‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر